חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עושים סדר בחניות

החניה ברצועת החוף תהיה בחינם לתושבי העיר המחזיקים בתו התושב. כמה ישלמו תושבי חוץ? כל הפרטים | מילן מועלם

העירייה החלה בשבועות האחרונים בהסדרת מקומות חניה בתשלום ברצועת החוף, דבר שעורר סערה בקרב תושבי העיר וכעת מגיעה ההבהרה.

בעירייה אמרו היום כי החניה לתושבי העיר המחזיקים בתו התושב הדיגטלי, תהיה ללא עלות לכל אורך השהות. הצורך לגבות תשלום עבור החניה נבע מעומס מבקרי חוץ שמגיעים בעיקר בסופי השבוע לעיר. אותם מבקרים ישלמו 6.3 ש"ח לשעת חניה.

החניונים בהם מתבצעות בימים אלו עבודות ההסדרה ממוקמים בסמוך לחוף דלילה וברחבת ׳אשקלונה׳ ויכללו למעלה מ-600 מקומות חניה.

עם סיום העבודות, במהלך הימים הראשונים לתחילת הפעלת החניונים יוצבו במתחמים דיילים שיסבירו לתושבי העיר על שימוש החניונים ויסייעו להם להירשם לתו תושב. בחודש החולף הפך חניון המרינה גם הוא לחניה בתשלום אך במקרה זה מדובר בחניון פרטי.

התו מיועד לכל תושב אשקלון שהוא בעל רישיון נהיגה ובבעלותו רכב או מספר רכבים (ללא הגבלה על מספר הרכבים). ההרשמה הינה פשוטה וידידותית למשתמש וניתן לעשות זאת על ידי מספר צעדים פשוטים וקלים במתחם ייעודי שהוקם באתר העירייה. כבר בעמוד הראשי של אתר העירייה ניתן למצוא את כפתור 'תו תושב' ובלחיצה עליו ייפתח עמוד להרשמה על ידי הזנת פרטים אישיים ומסמכים רלוונטיים. עם סיום פעולת ההרשמה, יקבל התושב דואר אלקטרוני המאשר את קבלת הפרטים ובתוך מספר ימים יקבל מייל נוסף המאשר את הרשמתו לתו התושב. נדגיש כי מדובר בתו דיגיטלי (ולא פיזי או עם צורך בהדבקה) המוזן אוטומטית במערכות העירייה ובמסופי אכיפת החנייה ואפליקציות התשלום.

להרשמה לתו תושב דיגיטלי > https://bit.ly/3mIyPuJ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

החניה ברצועת החוף תהיה בחינם לתושבי העיר המחזיקים בתו התושב. כמה ישלמו תושבי חוץ? כל הפרטים | מילן מועלם
דילוג לתוכן