חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עדשות מולטיפוקל צייס – כל מה שצריך לדעת

קרדיט לתמונה Freepik

עדשות מולטיפוקל אשר נקראות גם עדשות רב מוקדיות הן למעשה עדשות המתלוות אל יותר מ-3 מוקדים, מה שמעניק למשתמש את האפשרות ליהנות מראייה חדה ונקייה יותר לכלל מרחק, רחוק, קרוב ובינוני. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי עדשות מולטיפוקל הן עשות אשר מתאימות לאנשים שעברו את שכבת גיל ה-40, או לחילופין לאנשים בגיל הפרסביופיה, אשר מרכיבים משקפי ראייה לטווחים ארוכים אך מתחילים להרגיש בהידרדרות גם בראייה למרחקים אחרים. במילים אחרות – עדשות מולטיפוקל מעניקות למטופלים השונים את האפשרות להימנע משימוש בשני זוגות משקפיים, ולבצע שימוש בזוג אחד שיענה על כל הצרכים שלהם. כמו כן, חשוב לזכור כי השוק של היום מונה בתוכו שורה רחבה של עדשות מולטיפוקל, אשר נבדלות אחת מהשנייה תחת מספר מאפיינים שונים, בין אם מדובר על איכות ציפוי העדשה, חומרי הגלם השונים וכיוצא בכך. אי לכך, התאמת העדשה חייבת להתבצע תוך התחשבות בצרכים של המטופל, סגנון חייו ותחומי העיסוק שלו.

סוגים שונים של עדשות מולטיפוקל צייס

בעת בה אנו מדברים על עדשות מולטיפוקל צייס, חשוב להבין תחילה כי ישנם מספר סוגים שונים. בין הסוגים השונים תוכלו לפגוש ב-Precision Pure, Precision Plus ו-Individual 2. זאת בעוד כי שלושת הדגמים הראשונים הן עדשות הכוללות בתוכן טכנולוגיה ייחודית אשר מתאימה את חיתוך העדשה לצורה המדויקת של מסגרת המשקפיים וכך למעשה, מונעת באופן ישיר פגיעה באזורי הקריאה. זאת לצד טכנולוגיה חדשנית לא פחות שתפקיד לחשב את הרגלי תנועת העיניים, מה שתורם באופן ניכר לתהליך הסתגלות מהיר הרבה יותר בקרב המטופלים השונים. כאשר מדובר על עדשות מולטיפוקל צייס מסוג Individual 2, הרי שמדובר על דגם המתלווה אל מספר טכנולוגיות ייחודיות שונות, ביניהם טכנולוגיה המאפשרת לבחור בין עיצובים שונים בהתאם לסגנון חייו של המטופל, טכנולוגיה המתייחסת לשינויים בגודל האישונים של המטפל וכן הלאה.

שורה תחתונה

בנוסף לכלל הטכנולוגיות המוזכרות לעיל, חשוב לציין כי כל סוגי עדשות המולטיפוקל של חברת צייס מבוססים על טכנולוגיה ייחודית בשם "Digital Inside". למעשה, מדובר על טכנולוגיה שתפקידה העיקרי הינו להעניק מענה לשימוש מתמשך בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים ובמילים אחרות – טכנולוגייה אשר מאפשרת ראייה חדה ללא כל מאמץ. למעשה, מדובר על טכנולוגיה שלוקחת בחשבון את כלל המרחקים וזוויות הראייה השונות, מה שמסייע בקבלת חווית ראייה אידיאלית ללא כל מאמץ בכל השימושים הדיגיטליים, בין אם מדובר על גלילה בטלפון, גלישה במחשב, צפייה בטלוויזיה וכיוצא בכך. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי כלל העדשות של החברה מגיעות יחד עם ציפוי חדשני ומתקדם, ציפוי המתלווה אל תשעה שכבות דקות וצפופות במיוחד, שכל תפקידן הוא לוודא כי העדשות הופכות לעמידות יותר, וקלות הרבה יותר לניקוי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן