חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיכום חדשות השבת 📸

רוכב אופניים נהרג, הקורונה בעיר בדעיכה וגם הסוף הטוב להיעלמות הילדים מכפר סילבר ומה שצפוי השבוע 📸 מילן מועלם


📸 תאונה קטלנית : אתמול בערב התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על רוכב אופניים חשמליים שנפגע מרכב בשדרות חיים בר לב.חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום זיהו גבר בן 70 לחייו ללא דופק והכרה וקבעו את מותו.

📸תיעוד מבצעי מד"א

 

פראמדיק מד"א מקסים נזרי וחובש בכיר במד"א יואב וייס סיפרו :"כשהגענו למקום ראינו בצד הכביש גבר כבן 70 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק, וללא נשימה, עם חבלת ראש קשה מאוד, ולצידו אופניים חשמליים. לצערינו עקב חומרת הפציעה לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

📸 הקורונה דועכת: משרד הבריאות עדכן הערב שבשבוע האחרון אובחנו 116 חולים חדשים בעיר. מספר החולים הפעילים נמצא גם הוא בדעיכה ועומד היום על 404. בשבוע האחרון נערכו למעלה מ-2500 בדיקות. מחלקת הקורונה בברזילי נמצאת בתפוסה של 52%, גם כן בירידה.

📸סוף טוב: רגע לפני כניסת שבת, נמצאו הילדים זאב ושאול פישר שנעדרו משעות הבוקר מביתם. השניים נכנסו אתמול לכיתת מחשבים בכפר סילבר וננעלו בה. הצוותים חיפשו באזור בית הספר קודם לכן אך הילדים המבוהלים והתשושים הסתתרו ככל הנראה ולכן הכוחות לא מצאו אותם באזור הכיתות. אחד המחפשים שגילה תושיה, זרק בקבוק מים מהחלון לתוך הכיתה ואחד מהילדים יצא ממקום המסתור לקחת את הבקבוק וכך התברר שהילדים נעולים. הילדים הועברו למשפחתם עם כניסת השבת.

📸 מוכנים? שיבושים באספקת המים בדרך: ביום שני הקרוב, 10.8 יבוצעו עבודות שדרוג של חברת מקורות בעיר. יתכנו שיבושי מים בשכונות ברנע, אפרידר, רצועות החוף, נווה דקלים ואזור התעשיה  הצפוני.

📸 גרים באזור דרך היין? הרחוב שנמצא בשכונת ברנע, יהיה סגור מחר לתנועה בין השעות 8.00-17.00. ברחובות נטספים באזור צפויים שיבושי תנועה בגלל עבודות בכבישים שימשכו עד יום שני.

האחים מסילבר אותרו🎥

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן