חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוכות באשקלון 📸

מי אמר שאי אפשר לחגוג סוכות בתקופת הקורונה? המועצה הדתית ריכזה לכם את כל מה שהולך לקרות בעיר בשבוע הקרוב 📸 מילן מועלם


כהמשך לפרוייקט היערכות חגי תשרי שהחל לפני כחודש לקראת הימים נוראים עם חלוקת ציוד מלא לכלל בתי הכנסת ומנייני החצר באשקלון, בימים אלו הושלמה ההכנות של ימי חג סוכות.

אז איך בכל זאת חוגגים את החג השמח בצל הקורונה?

ארבעת המינים: חלוקת מאות סטים מהודרים לגבאי בתי הכנסת ולמארגני מנייני החצר על מנת שגם תושבים שלא הצליחו להשיג ארבעת המינים יוכלו לקיים המצוה בהידור רב.

סוכות הבריאות: ברחבי השכונות הותקנו סוכות רחבות ומפוארות לרווחת הציבור-ע"פ הנחיות משרד הבריאות עם: בד אוורירי מיוחד, דופן מלאה פתוחה וחלונות רבים. כמו כן בתוך הסוכות הותקנו עמדות חיטוי מיוחדות לציבור. בהנהלת המועצה מבקשים להזכיר כי הכניסה לסוכות מותנית בקיום כל הוראות הבריאות: יציאה עד 1000 מטר מהבית, עטיית מסיכה, ושמירת מרחק 2 מטר. הנחיות משרד הבריאות נתלו בתוך הסוכות על שלטי חג מעוצבים.

חוברות חג סוכות: מעל 5,0000 חוברות מאירות עיניים לחג סוכות הכוללים: הלכות החג, סדר האושפיזין, ועוד חולקו באמצעות מערך הפצה לכל בתי הכנסת ומנייני החצר וכן ברשתות השיווק ובמכולות של השכונות

שמחת בית השואבה: גם לשמחת חג לתושבי העיר חשבו במועצה הדתית אשקלון ודאגו לגלגל את מיטב השירים מגדולי הזמר לבתי התושבים והכל על גלגלים כך שמידי ערב יחושו תושבי אשקלון את טעמה של שמחת בית השואבה בבית המקדש.

במועצה הדתית אשקלון שבים ומבקשים מהציבור להקפיד על הנחיות הבריאות!

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן