חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"נשארו בלי פרנסה": המסעדה נהרסה – מתי חג'ג' דורש מראש העיר שיסייע

משפחת חג'ג' נלחמה על מקור פרנסתה היחיד והפסידה לא מעט בשל התעלמות העירייה, כעת פונה מתי חג'ג' לראש העיר גלאם ומבקש סיוע עבור המשפחה שנותרה ללא מענה | מילן מועלם

 

מנכ"ל הפועל שמשון אשקלון וחבר המועצה לעתיד, מתי חג'ג' ביקר בסוף השבוע את שמחה חג'ג' ובניה שגורשו השבוע ממקור פרנסתם היחיד – המזנון בפארק הלאומי. רשות הטבע והגנים הגישה כזכור בקשת פינוי לבית המשפט וכבר השבוע נהרס המקום בהנחיית הנהלת הרשט"ג.

חג'ג' סיפר כי הגיע כדי לסייע למשפחה בשעתה הקשה והבין כי אין להם מקור פרנסה בשלב זה וזאת אחרי ארבעה עשורים בהם החזיקו במסעדה אותה רכש האב שנפטר: "ניסיתי להבין משמחה ומשפחתה כיצד הם יתפרנסו בחודשים הקרובים, התשובה הייתה עצובה מאוד – אין אפילו כיוון. שמחה סיפרה לי איך עשרות שנים הם השקיעו את הלב והנשמה בעסק המשפחתי וביום אחד לקחו להם אותו מבלי שהעירייה ניסתה לעצור את המהלך".

עוד אמר: "הפארק הוא של אשקלון, של התושבים, איך הם עושים דבר כזה? איך לקחו לנו את הפרנסה בלי שהעירייה תעשה משהו?״, שאלה אותי שמחה. תשובה כמובן, לא הייתה לי, היא צודקת ב-200%. יום למחרת הגירוש, רש(ע)ות הטבע והגנים הרסה את המבנה ללא צו הריסה, ככה, פשוט היה נראה להם הגיוני להרוס מקום שהיה חלק בלתי נפרד מהעיר ומהנוסטלגיה של התושבים.

חג'ג' העביר פניה לראש העיר תומר גלאם שלא סייע למשפחה לעצור את הפינוי וביקש ממנו לעזור למשפחה להתפרנס בכבוד כפי שמגיע להם: "אני קורא מכאן לראש העיר תומר גלאם ומבקש, אתה כרגע יכול לסייע למשפחה במשבר הכלכלי הזה שהם עוברים עכשיו. תאפשר להם להקים מקום חלופי במסגרת האפשרויות שהעירייה יכולה להציע להם – מקום, פוד טראק או משהו דומה, משהו שיעזור להם לעבור בכבוד את חודשי הקיץ ועד שיימצא פתרון קבע".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

משפחת חג'ג' נלחמה על מקור פרנסתה היחיד והפסידה לא מעט בשל התעלמות העירייה, כעת פונה מתי חג'ג' לראש העיר גלאם ומבקש סיוע עבור המשפחה שנותרה ללא מענה | מילן מועלם
דילוג לתוכן