חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נציגו של בן גביר: עמיחי סיבוני ירוץ למועצה בראש עוצמה יהודית

חבר מועצת העיר אשקלון, עמיחי סיבוני, השיק את הקמפיין לבחירות הקרובות: הסיעה תרוץ בתמיכת מפלגת עוצמה יהודית ותיקרא "הִנְנוּ", תחת הסיסמא "העשייה מדברת"

חבר מועצת העיר אשקלון, עמיחי סיבוני, השיק ביום שישי, ר״ח אלול את קמפיין הבחירות למועצה שייערכו בחודש אוקטובר הקרוב.

סיבוני, יליד ותושב אשקלון, מכהן כחבר מועצת העיר בחמש השנים האחרונות, ועוד קודם לכן כפעיל חברתי במיזמים שונים בעיר שבהם ייסד כפר סטודנטים, עמותה שפועלת לטובת נזקקים ועוד.

השר בן גביר. צילום: דוברות המשטרה

 

כחבר מועצת העיר, הוביל בשנים האחרונות שורת מהלכים למען התושבים, בהם: העלאת תקציבי תנועת נוער בני עקיבא ועזרא, תקצוב מאות שעות הוראה לבתי הספר בחמ"ד וכן מאות אירועי תרבות יהודית לכל המשפחה לאורך כל השנה.

בבחירות הקרובות תתמוך מפלגת עוצמה יהודית בסיבוני, שירוץ בסיעת "הִנְנוּ" תחת הסיסמא "העשייה מדברת", כאשר ברשימה ייכללו גם עו"ד אורן מרסיאנו – פעיל ציבור בשכונת ברנע, ועו"ד רעות שפילמן – יו"ר המועצה הדתית במועצה האזורית ׳שפיר׳ וממייסדות הקהילה הדתית לאומית בברנע.

סיבוני, 40, סרן במיל׳ בחטיבת כרמלי, בוגר תואר ראשון בהצטיינות בחינוך ותואר שני במנהיגות ציבורית ופוליטית מאוניברסיטת תל אביב. הוא משמש כמנכ"ל ובעלים של משרד לייעוץ אסטרטגי, קשרי ממשל ופרויקטים, במקביל לתפקידו בהתנדבות כחבר דירקטוריון בקרן קיימת לישראל וחבר בדירקטוריון של בנייני האומה. הוא מייעץ בשנים האחרונות לשורת גופים וארגונים במגזר הציבורי והפרטי.

חבר מועצת העיר ויו"ר "הִנְנוּ", עמיחי סיבוני: "אשקלון ממשיכה לצעוד קדימה, ורק מי שרואה בה בית יודע מה התושבים צריכים. אשקלון היא משפחה, היא הבית, ובכל תחנות חיי היא תמיד נשארה כזו כי הלב כאן. כל תושב בעיר יודע שהטלפון שלי תמיד היה ויישאר זמין עבורו כשצריך משהו. רק מי שאכפת לו באמת – יוכל להמשיך לעבוד קשה בשביל כולנו. אני סומך על תושבי אשקלון ומאמין בהם שיתנו לי את הכח להמשיך קדימה בכל הכח".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

חבר מועצת העיר אשקלון, עמיחי סיבוני, השיק את הקמפיין לבחירות הקרובות: הסיעה תרוץ בתמיכת מפלגת עוצמה יהודית ותיקרא "הִנְנוּ", תחת הסיסמא "העשייה מדברת"
דילוג לתוכן