חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נדל"ן: בכמה נמכרות דירות באשקלון והאם השוק המקומי עובר שינוי?

צפון העיר במגמת שינוי, שמשון עולה, אגמים שומרת על הממוצעים האחרונים וגם - עסקת הנדל"ן בברנע שמעלה את רף הציפיות בקרב המוכרים | מילן מועלם

שוק הנדל"ן באשקלון עבר בשנתיים האחרונות שינוי משמעותי: דירות שהיה ניתן לקנות תמורת סכומים סבירים כגון 1.4 ל-4 חדרים בברנע, או 1.6 ל-5 חדרים, זינקו בחודשים המדוברים משמעותית. דירות חמישה חדרים בשכונה הצפונית של העיר חצו את רף ה-2 מיליון שקלים וגם דירות 4 חדרים הגיעו קרוב ל-1.8 מיליון ש"ח. האמור גם לגבי דירות בשכונת אגמים ואפילו שכונת שמשון הישנה והלא ממוגנת שהפכה למוקד השקעה – ככל הנראה בשל התקווה כי בקרוב יקודמו בשכונה תמ"א או פינוי בינוי.

בחודשים האחרונים נראה כי חלה הקפאה והאטה בביקושים לדירות בעיר והדבר ניכר במחירי העסקאות בתקופה האחרונה. בחודש מרץ 23 נמכרה בברנע דירת 5 חדרים מרווחת מאוד בבניין בן 8 שנים, בסכום של 1.8 מיליון ש"ח. עוד באותה שכונה, דירת 4 חדרים נמכרה תמורת 1.65 מיליון ש"ח, שינוי משמעותי בהחלט. עם זאת בבבנייה החדשה בברנע נראה כי המחירים ממשיכים לטפס.

דירת חמישה חדרים בפרוייקט של י.ח דימרי ברחוב הציונות נמכרה בחודש מרץ 23 ב-2.3 מיליון ש"ח בעוד במגדלי ניר הסמוכים נמכרה דירת חמישה חדרים סטנדרטית בקומה 6 בסכום של 2.66 מיליון ש"ח. בפרוייקטים החדשים של ARIA ו-יצחק אטיאס בכיכר היונים, דירות חמישה חדרים נמכרות בקרוב ל-3 מיליון ש"ח.

ומה קורה בשכונת אגמים? ובכן השכונה שהייתה לזולה ביותר בעיר כבר מזמן אינה כזאת שכן מחירי הדיור טיפסו באופן משמעותי – יותר מכל שכונה אחרת באשקלון. בחודש מרץ 23 נראה כי המחירים החלו לרדת אך במקצת. דירת חמישה חדרים ברחוב בקעת רימון נמכרה לאחרונה ב-1.7 מיליון ש"ח (עדיין גבוה מאוד יחסית למחירי העבר) ודירת 4 חדרים נמכרה ב-1.65 מיליון ש"ח.

אחד האזורים שנמצא בזינוק בביקושים הוא דווקא שכונת שמשון הותיקה. בשכונה שבעבר ניתן היה למצוא דירות בחצי מיליון ש"ח החלו המחירים לטפס ובחודש מרץ נמכרה ברחוב יוספטל דירת 3.5 חדרים בסכום של 980 אלף ש"ח, דירת 4 חדרים ברחוב אפרים צור נמכרה במיליון ש"ח ודירת 3.5 חדרים ברחוב שפירא שעתיד לעבור מתיחת פנים נמכרה תמורת 950 אלף ש"ח.

אזור המרינה שהיה ידוע לשמצה עד לא מזמן, מתחיל לשנות את פניו. הבניה החדשה מביאה איתה תושבים מחוץ לעיר שלא מהססים להשקיע ומחירי הדירות בהתאם. דירת 3 חדרים ברחוב הנמל נמכרה לאחרונה בסכום של 2 מיליון שקלים הודות למרפסת המרווחת שבה. דירות בפרוייקטים החדשים במרינה נמכרות בסכומים התחלתיים של 2.4 מיליון שקלים וכאמור, האזור עובר מתיחת פנים והעירייה משקיעה בו בהתאם.

הזדהו כשוטרים: תושבי אשקלון שדדו קשישה ונעצרו

הגיע הזמן: הכניסה לגן הלאומי באשקלון – חינם לתושבי העיר

לחימה רב זירתית: תרגיל מטכ"לי ענק יצא לדרך

עדכון לשריפת הקוצים: נזק נגרם לשטחים חקלאיים – הכביש נפתח לתנועה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

צפון העיר במגמת שינוי, שמשון עולה, אגמים שומרת על הממוצעים האחרונים וגם - עסקת הנדל"ן בברנע שמעלה את רף הציפיות בקרב המוכרים | מילן מועלם
דילוג לתוכן