חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מתווה בדיחה": הורי אשקלון נגד משרד החינוך ועיריית אשקלון

הלמידה מרחוק באשקלון צפויה להתרחב ומשמעות הדבר היא שילדי אשקלון צפויים להידרש לשבת מול מחשב במשך חמש שעות מידי יום ולהתקדם בלמידה.

יתרה מכך, עיריית אשקלון הדגישה כי מדובר בנוכחות חובה, דרישה שהיא מנותקת מהמציאות לאור המצב הביטחוני והעובדה שלא לכל ילדי העיר ישנם מחשבים.

בהודעת העירייה אף נכתב כי יחולקו מחשבים לילדים הזקוקים לכך אך בפועל התברר כי בתי הספר לא קיבלו מחשבים לחלוקה, מה שאומר שחלק מילדי העיר לא יוכלו ללמוד כלל בעוד חבריהם מתקדמים בחומר הלימודי.

הורי אשקלון תקפו את ההחלטה וטעמו כי ילדיהם הופקרו ומופלים לעומת ילדי העוטף ושדרות שכבר פונו והשתלבו במסגרות חינוך בערים אחרות.

"ראשית, אין לכל ילד מחשב וגם מה שאולי ינתן בעתיד זה מחשב לבית. איך אמורים ללמוד בבית בו ישנם שלושה ילדים? הורים לא מתפרנסים ועכשיו הם גם צריכים לשבור את הראש ולדאוג לקנות מחשב? דבר שני, איזה טירוף זה לצפות מילדנו שגם ככה נמצאים בתקופה מתוחה וקשה, ללמוד במשך חמש שעות ועוד נוכחות חובה. מי שכתב את המתווה לא מחובר למציאות, מתווה בדיחה".

הורים רבים טוענים כי על אף דרישת הנוכחות חובה, אין באפשרותם לעמוד בהנחיות ואין בכוונתם להשתתף בלימודים: "זה שלמדינה אין כסף לדאוג לילדי אשקלון לא אומר שהם צריכים להידפק. אנחנו דורשים מראש העיר ושר החינוך לשבת עוד הלילה ולמצוא פתרון הגיוני לדרישות תלושות מהמציאות. שאף אחד לא יספר סיפורים – ילדי אשקלון היו ונשארו סוג ב'".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן