חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתגבשים לאור נרות: צוות איחוד הצלה הדליקו נרות חנוכה

חג החנוכה הביא איתו התחדשות לאיחוד הצלה: הצוות התכנס אתמול להדלקת נרות חנוכה

ערב גיבוש באיחוד הצלה סניף אשקלון והחוף התקיים בנר שלישי של חנוכה. בין המשתתפים הרב יעקב אביטן, סמנכ"ל מתנדבים לייזי היימן, ראשי אגף ההלכה ארצי מחוזי והסניפים והמתנדבים.

הערב עמד בנושא אחדות הסניף סביב שולחנות ערוכים כיד המלך. נשאו דברים הרב אביטן אשר שיבח את ראש הסניף מנחם בללו על פעולותיו לגיבוש ואיחוד הסניף סביב נושא תורנות שבת וחיזוק הקשר עם בני ובנות הזוג לעידוד ותמיכה לבעל לצאת ולסייע בשבתות ומועדי ישראל על פי ההלכה כדת וכדין.

הרב ציין שראה חובשים בשבתות נוסעים ונותנים מענה ובירך את הסניף שימשיכו ויעלו מעלה מעלה. בנוסף חולקו 3 תעודות לכונני שבת מתמידים ומצטיינים.

רבני מדור הלכה חידדו את נהלי השבת ואת הצורך המשפחתי לסייע ולתמוך בהצלת חיים בבחינת פיקוח נפש דוחה שבת והמשתמע כולל השליחות של בני הבית וההקרבה העצומה לתת סיוע גם בשיגרה וגם בחירום.

 

סמנכ"ל האירגון שיבח את ראש הסניף מנחם שבזכותו הסניף ממשיך לעלות באחוזי הצלחה בקריאות חירום ובמענה מהיר כולל בשבתות וחגים 80% מענה ואף בירך את משפחות המתנדבים על התמיכה והנתינה שלא מובנת מאליה.

הפתעת הערב הייתה שסמנכ"ל האירגון לייזר היימן הכריז על המתנדב אהרון מורי כסגן הסניף אשר יעמוד לימין ראש הסניף ויהיה אוזן קשבת למתנדבי הסניף 24/7 בשיגרה ובחירום וירכז את שלל התפקידים בסניף.

כמו כן כיבד בנוכחותו ליעד אוחנה פארמדיק ראשי אשר נתן מס דגשים חשובים ובישר על מינוי של גל מזור לפארמדיק איזורי אשר ייתן מענה של הכשרות והשתלמויות שונות למתנדבי הסניף כבר בקרוב בתיאום עם רכז השתלמויות סנפי לטובת הכשרת המתנדבים בכל התחומים הרלוונטים להמשך התמקצעות בשלל נושאים חשובים.

בסוף הערב דיבר מנהל הסניף מנחם בללו אשר הודה לכלל המתנדבים וכל המסייעים להצלחת הערב היפה והמושקע לרעייתו ליז היקרה ולכל צוות הנהלת איחוד הצלחה ואגף הלכה ולוגיסטיקה היקרים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

חג החנוכה הביא איתו התחדשות לאיחוד הצלה: הצוות התכנס אתמול להדלקת נרות חנוכה
דילוג לתוכן