חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"משתמשים בנו ככלי פוליטי": הנהגת ההורים ומועצת התלמידים ישביתו את הלימודים

השיבושים במערכת החינוך נמשכים: ביום רביעי יושבתו הלימודים בכיתות ז'-יב' וזאת כמחאה על הפגיעה המתמשכת של ארגון המורים בלימודים תוך שימוש בילדים כבני ערובה. ההחלטה התקבלה על ידי הנהגת ההורים שהחליטה לשים קץ לתופעה.

בהנהגת ההורים הוחלט כי "בימים האחרונים, הנהגת ההורים הארצית מנהלת מאבק מול ארגון המורים ובשל כך הנהגת ההורים הארצית תשבית בשביתת אזהרה בת יום אחד את מערכת החינוך, ביום רביעי הקרוב בכיתות ז' עד יב' כמחאה על הפגיעה המתמשכת של ארגון המורים בלימודים תוך שימוש בילדינו כבני ערובה.

אביגיל מירלשוילי

 

השביתה באשקלון תתקיים בשיתוף עם מועצת הנוער העירונית והעומדת בראשה אביגיל מירלאשוילי, אשר מלינים גם הם על השימוש של ארגוני העובדים בתלמידים ככלי משחק במאבקם לשיפור תנאי העסקתם.

מירלאשוילי מסרה: "בתור תלמידה במערכת החינוך בישראל אני יכולה להעיד על החוויות בבית הספר בטיולים והלמידה עם חברים לבגרויות אבל לוקחים את זה מאיתנו בזמן האחרון. משתמשים בנו, התלמידים, בתור כלי פוליטי. לנו נמאס מהזלזול הבלתי פוסק בנו, בחווית הלמידה שלנו, הכנה לבגרויות, חווית הטיולים. אני מבקשת להפסיק להתייחס אלינו בתור כלי בדרך למטרה, כי לנו נמאס. אנחנו מבקשים לקבל את ציוני המבחנים ציוני המגן לקראת הבגרויות ולהמשיך בפעילויות החברתיות המתקיימות במסגרת בית הספר לרבות יציאה לטיולים, סיורים לימודיים ועוד."

דודו לוי. צילום אלדד עובדיה

 

יו"ר הנהגת ההורים דודו לוי הוסיף: "למרות שאנו תומכים בשיפור תנאי העסקתם של המורים, הנהגת ההורים הארצית הגישה עתירה למניעת השביתה שלצערנו נדחתה. אנו לא חושבים כי השבתה של מערכת החינוך היא הדרך הנכונה להשגת המטרה, מוצדקת ככל שתהיה. לדעת הנהגת ההורים ולדעתי, זו העת שאנחנו ההורים ניקח אחריות על הילדים שלנו בנושא. ארגוני העובדים עושים שימוש בילדים שלנו לטובת מאבק כספי שלהם. אנחנו והילדים שלנו עושים מאבק לטובת עתידם של הילדים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן