חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מצדיעים ללוחמים: אשקלון ריגשה את ילדי המילואימניקים

אשקלון מוקירה ודואגת למשפחות המילואימניקים: גם בשבוע שעבר נמשכו אירועי ההצדעה למשפחות משרתי המילואים באשקלון והפעם, היה זה תורם של ילדי המילואימניקים.

ביום שני הגיעו כ-500 ילדות וילדים למתחם הוט סינמה במרינה אשקלון, שם נהנו מסרטים בהקרנה מיוחדת עבורם כולל שתייה ופופקורן. הקטנטנים יותר נהנו מחדר ג׳ימבורי מאובזר שהותקן במקום להנאתם.

צילום: אלדד עובדיה
צילום: אלדד עובדיה
צילום: אלדד עובדיה

בשבוע שעבר נהנו נשות המילואימניקים מערב שהופק במיוחד עבורן וכלל מופע סטנד-אפ של הקומיקאי מני עוזרי במתחם אולמות הקולנוע הממוגנים בקניון חוצות, אותו הסבה העירייה למתחם אתנחתא עירוני. כמו כן, במהלך האירוע קיבלו הנשים מידע בדוכני מיצוי זכויות שסייעו להן בנושאים שונים.

ערבי ההצדעה מצטרפים ליוזמות נוספות שביצעה העירייה בחודשים האחרונים על מנת להצדיע למשרתי המילואים ובני משפחותיהם ובין היתר חילקה להם לפני חג החנוכה, חנוכיות עם אגרת הוקרה לכל אחת ואחד מהם.

שני האירועים התקיימו בהובלת אגף תרבות נוער וספורט בעירייה ובשיתוף פורום נשות המילואים באשקלון במסגרת פרויקט 'משיב הרוח' של ארגון הג'וינט העולמי ומטרתם הייתה לסייע בהעלאת החוסן והמורל למשפחות המילואימניקים אשר מתמודדים מזה תקופה ארוכה עם חסרונו של בן/בת משפחה שהינו דומיננטי בחייהם ועושים זאת בגבורה על מנת שאלו יוכלו להילחם בחזית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן