חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מפספסים רכבות בגלל עומס בבידוק"

העומס בתחנת הרכבת מתגבר ותושבי העיר טוענים כי הם מאחרים לעבודתם בשל המחסור בעמדות בידוק. ברכבת שוקלים להוסיף עמדת שיקוף נוספת | מילן מועלם

אשקלון הולכת ומתפתחת בקצב מסחרר והעומס ניכר גם בתחנת הרכבת היחידה שמשמשת את אחת הערים הגדולות בישראל.

בימים האחרונים הוגבר הבידוק בכניסה לתחנת הרכבת בשל האיומים הבטחוניים, ולטענת הנוסעים, האבטחה במקום אינה עומדת בעומס, דבר הגורם לעשרות ממתינים מחוץ לתחנה, בינהם חיילי צה"ל שמפספסים את הרכבת ועומדים בכניסה לבידוק דקות ארוכות.

"אני מגיע עשרים דקות לפני שהרכבת אמורה לצאת אבל לא תמיד מספיק לעלות עליה", אמר תושב העיר שעובד באזור המרכז. לטענתו, למרות שהנוסעים מרגישים כי ישנה אבטחה מוגברת במקום, הם אינם עומדים בלחץ, דבר המוביל כאמור לאיחורים: "זה משפיע לי על יום העבודה, אני עולה לרכבת שאני כבר מותש וכמוני עוד רבים. הרכבת חייבת לעשות משהו בנידון, לא ייתכן שאורח חיינו ישתבש".

בעקבות פניית 'הזירה' לרכבת ישראל, הוחלט לשקול הוספת עמדת שיקוף נוספת בכניסה לרכבת, שתפחית בעומס בשעות השיא: "בתחנת אשקלון פעילות בשעות השיא (בהן נרשמים הביקושים המשמעותיים ביותר) שתי עמדות בידוק, הממוקמות בשתי הכניסות לתחנה. כחלק מההכנות לעליה המבורכת במספר הנוסעים, כתוצאה משיפור בשירות הרכבתי לתושבי אשקלון, עם הפעלת קווים חשמליים חדשים והגדלת התדירות, ביצעה הרכבת לאחרונה שידרוג רחב של תחנת אשקלון בעלות של כ- 15 מיליון שקלים, במסגרתו התווספה עמדת בידוק שניה. עוד כלל השדרוג הרחבת שטח התחנה והפרדת הכניסות והיציאות על מנת לשפר את זרימת הנוסעים בה. בשל הגידול המבורך בכמות הנוסעים בתחנה, נבחנת בימים אלה הפעלת מכונת שיקוף נוספת שתזרז את זמן הבידוק, זאת על רקע המחסור הארצי במפעילי מכונות שיקוף, המשפיע על כלל המשק".

כך חגגו בעירייה את החג המתקרב

אשקלון ממחזרת

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

העומס בתחנת הרכבת מתגבר ותושבי העיר טוענים כי הם מאחרים לעבודתם בשל המחסור בעמדות בידוק. ברכבת שוקלים להוסיף עמדת שיקוף נוספת | מילן מועלם
דילוג לתוכן