חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מספיק, לא עוד!": יו"ר פורום הורי אשקלון נגד איומי השביתה

דודו לוי יו"ר פורום הורי אשקלון תוקף את איומי השביתה וקורא לצדדים להגיע לפשרה ולאפשר לתיכוניסטים להתחיל את שנת הלימודים

ילדים וילדות, תלמידים ותלמידות, הורים יקרים,
שנת הלימודים תשפ"ד עוד רגע בפתח. ההתרגשות בשיאה, לעולים לפעוטון, לגן , לכיתה א, לכיתה ז, לכיתה י' ואף לשנה האחרונה טרם הגיוס לצה"ל.

לפני שנחל בברכות לשנה החדשה שתבוא עלינו לטובה, נציב מטרות ונציין את האתגרים והנושאים אותם שמנו לנו על סדר היום לקידום, שיפור שינוי ומינוף, נעצור לרגע אחד ואולי יותר.

דודו לוי. צילום אלדד עובדיה

איך יתכן שנפתחת שנת הלימודים כאשר את קודמתה סיימו תלמידי התיכון בטעם רע … ללא מסיבות … מתכונות.. ציוני בגרות … תעודות… ובעיקר בתחושה שנוהגים בהם ככלי בתוך משחק הכוחות ומאבקים שבאים על חשבון גבם והם הקורבנות היחידים.

כן, בטוחני שהבוגרים והבוגרות שלנו כבר יודעים דבר אחד או שניים ובוודאי מבינים הם את משמעות המאבק החשוב של ארגוני המורים כשם שההורים מבינים ותומכים ברעיון ובמאבק אך הכואב הוא, שכל המבוגרים האחראים במדינה, מקבלי ההחלטות, שכחו את ערכי החינוך וזנחו את הדרך כשבחרו למתוח את החבל במקום לסיים אחת ולתמיד את הנושא כבר בתחילת החופש ללא הרפייה ולו בכדי להגיע להסכמה שתכבד את האמונים על חינוך ילדינו ובעיקר, את הילדים שלנו.

מדוע כולם מחכים לשעת ה "ש"? הילדים שלנו, בעיקר בדרום, חווים ב-3 שנים האחרונות סגרים, וירוסים, סבבים, מבצעים, טילים שביתות וסנקציות שגרמו להם לא אחרת מאשר פערים רגשיים, לימודיים, פגיעה בחוסן ועוגמת נפש ועכשיו, איומים מעל לראשם שגם השנה החדשה לא תפתח.

אנחנו אומרים- מספיק ! לא עוד! פורום הורי אשקלון פועל בהנהגת ההורים הארצית ומועצת התלמידים והציב תהליכים למנוע את השביתה הצפוייה.

לצד כל זה, אלפיי ילדים וילדות תלמידים ותלמידות יתחילו את שנת הלימודים ביום שישי הקרוב. אני מאחל לכולנו, שהחינוך בעיר אשקלון ימשיך להרים פניו ולהתקדם בדרך המצוינות וההשיגים וברובו, יתבסס על ערכים של קהילה מאוחדת המקבלת את השונה והאחר בכבוד נתינה לזולת ואהבת חינם!

אני רוצה להודות לראש העיר מר תומר גלאם,לסגנית ראש העיר הגב' מיריי אלטיט וראש מנהל החינוך מר יובל זוזט על שיתוף פעולה עם פורום הוריי אשקלון וקידום החינוך והרווחה של הגנים ובתי הספר.
על השיפוצים בבתי הספר- נווה דקלים, נאות אשקלון, ארלוזרוב , עוזיאל, נוף ים א, דקל ו- 16 גנים וליקויים נוספים שטופלו בכל מוסדות החינוך במהלך החופש הגדול.

תודה לחבריי הפורום היו"רים הבית ספריים שפועלים כל השנה וגם בחופש הגדול למען הילדים ולאחל להם הצלחה רבה.

לכל צוותי החינוך בעיר אשקלון- המנהלים/ות , המורים/ות, הסייעים/ות, הגננים/ות , אבות הבית, המזכירות ועובדים/ות המנהלה – אנחנו מעריכים את עבודת הקודש שהנכם עושים עם ועבור ילדינו. מאחלים לכם הצלחה בשנת הלימודים ומקווים שתתוגמלו בהתאם.

אחרונים/ות חביבים/ות
והכי חשובים/ות
הפעוטים/ות
הילדים/ות
הנערים/ות
המי(א)וחדים/ותן – פורום הוריי אשקלון, בשם כל קהילת ההורים בעיר, מאחל לכם שנת לימודים פורייה מוצלחת , הגשמת חלומות ויעדים, חוויות מעצימות וטובות, המון חברים וחברות!

אשקלון יקרה: שנה טובה, חזרה לשגרה קלה ומבורכת,
תמיד כאן אתכם ולמענכם, חברי פורום הורי אשקלון בגנים ובבתי הספר, דודו לוי, יו"ר הפורום.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דודו לוי יו"ר פורום הורי אשקלון תוקף את איומי השביתה וקורא לצדדים להגיע לפשרה ולאפשר לתיכוניסטים להתחיל את שנת הלימודים
דילוג לתוכן