חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנהלי בתי ספר בעיר נגד ביטול הקפסולות📸

בשלושה מוסדות חינוך בעיר ממתינים בדריכות לבדיקות קורונה לילדים שנמצאים בבידוד. מנהלי בתי הספר נגד ההחלטה לבטל את הקפסולות: "זאת הייתה הדרך השפויה ביותר להחזיר את השיגרה, מיהרו והתוצאות ניכרות בשטח". גורם בעירייה: "אין חובה להגיע ללימודים במצב הקיים" 📸 מילן מועלם


במהלך היום אמורים שלושה ילדים באשקלון לעבור בדיקת קורונה בשל היחשפות לחולה קורונה מאומת. מדובר בתלמידים מבתי הספר הראל, בית יחזקאל וגן ילדים בעתיקות.

עד שיתקבלו התוצאות, חלק מתלמידי בתי הספר לא הגיעו אתמול אחרי החלטה משותפת של הורים.ההורים מבינים שגם הילדים שלהם עלולים למצוא עצמם בבידוד והחליטו להשאיר את הילדים בבתים.

בעוד שהורים מתלבטים לגבי המשך השגרה, נראה שחלק ניכר ממנהלי בתי הספר תומכים בחזרה לשגרת הקפסולות.

אחת ממנהלות בתי הספר בעיר יצאה נגד ההחלטה להחזיר את הלימודים לשגרה מלאה ואמרה ל'זירה': "מצד אחד ההורים לחצו מאוד לשוב ללימודים ומצד שני היום אני מרגישה שהם מכים על חטא. יש פחד חד משמעית בקרב ציבור ההורים. גם השקט מכיון העירייה לא תורם לפחד שאוחז בהורים.

אני חושבת שביטול הקפסולות עוד יתברר כטעות גדולה ואני אומרת זאת על דעת קולגות שלי ואנשים עם ניסיון וידע. זאת הייתה הדרך היחידה להחזיר את השיגרה. משרד החינוך ומשרד הבריאות נכנעו ללחץ ומיהרו להשיב את השגרה והתוצאות ניכרות בשטח. אם המגמה תימשך החופש הגדול יגיע מוקדם מהצפוי".

גורם במערכת החינוך בעיר הוסיף:" אנחנו נמצאים בקשר רציף עם כל הגורמים הרלוונטים ועושים מאמץ לסיים את בדיקות הקורונה ולקבל תשובות. אם הילדים אכן ימצאו חולים, הכיתות ככל הנראה יוכנסו לבידוד בהתאם לחשיפה. כרגע אין טעם לפתח פאניקה אם כי ההחלטה בידי ההורים. אני מבהיר, אין חובה להגיע ללימודים במצב הקיים וזה נתון לשיקול דעתם של ההורים".

פרסום ראשון: תלמידה מבית יחזקאל נחשפה לחולה קורונה📸

הבידוד הגיע גם לגן ילדים בעתיקות📸

 

חשש לקורונה גם בבית ספר הראל 📸

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן