חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ממחלקת גני ילדים למקום השלם: ספר חדש לאשת החינוך ליז כהן

אשת החינוך ומייסדת ומנכ"לית 'המקום השלם', מרכז טיפולי לילדים ולמתבגרים הפועל באשקלון – ביקשה להעניק עותק מספרה לראש העיר | צילום: אלדד עובדיה

השבוע נפגש ראש העיר עם אשת החינוך, ליז כהן, מי שהייתה מנהלת החינוך הקדם יסודי במינהל החינוך העירוני בחמש עשרה השנים האחרונות וכיום היא מייסדת ומנכ"לית 'המקום השלם', מרכז טיפולי לילדים ולמתבגרים הפועל באשקלון.

כהן ביקשה להעניק לראש העיר עותק מספרה העוסק בהסברים ובשיטות העבודה אשר יניעו את ההורים ואת הילדים לפעול מתוך מענה הוליסטי לכל האספקטים הקשורים לעולמם של הילדים ויובילו אותם למקום השלם. בספרה, מקסמה כהן את המענים לתהליכים הקריטיים שחווים הורים לילדים ביניהם התפתחותיים, רגשיים וקוגנטיביים תוך מתן כלים להתמודדות איתם.

כהן היא מנטורית בפסיכותרפיה התנהגותית קוגנטיבית, בעלת הסמכה ב-CBT בדגש על חרדה ומערכות יחסים, היא מרצה, מנחת סדנאות והדרכות לילדים ולהורים וייסדה את המרכז הטיפולי לילדים ולמתבגרים 'המקום השלם' הפועל באשקלון ומעניק מענה למטופלים מכל רחבי הארץ.

ראש העיר הודה לליז על תרומתה לילדי העיר במשך שנים ארוכות ובירך אותה על הוצאת הספר והפעלת המרכז הטיפולי לילדים. כותבת הספר, ליז כהן: "שמחתי להפגש עם ראש העיר ולהעניק לו עותק מהספר החדש שלי שמשמש כמדריך הורים ומילון הורות עבור הורים רבים. לאחר שנים של עשייה וניסיון בתחום החינוך הן באשקלון והן מחוצה לה ריכזתי את הידע שלי לספר שמעניק כלים פרקטיים הן להורים והן לאנשי חינוך להתמודדות עם ילדים בכל גיל. במשך השנים ויחד עם הניסיון פיתחתי את שיטת 'המקום השלם' שנותנת מענה הוליסטי בכל האספקטים הקשורים לעולמם של הילדים. את השיטה הזו אנו מפעילים בתוך המרכז שלי – המקום השלם שפועל באשקלון. אני מודה לראש העיר על הפרגון והתמיכה ושמחה שהמרכז הטיפולי שלי נמצא בעיר אשקלון ומעניק לילדות ולילדים רבים מהעיר, מהאזור ומכל רחבי הארץ את הכלים להתמודדות עם החוויות השונות מחיי היום יום שלנו."

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן