חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מימון אישי בדרך הקלה

קרדיט תמונה FREEPIK

לאזרחים רבים נוצרים מצבים שבהם הם זקקים לסכום גדול של כסף כדי לשלם חוב, עבור צרכים רפואיים, כסף עבור הילדים וצרכים אחרים. במקרים הללו הם מחפשים פתרונות קלים ומהירים כדי למשוך כספים שיסייעו להם בפתרון הבעיה. אם אין להם כסף נזיל בבנק, הם מחפשים אופציות אחרות כמו לדוגמה קבלת הלוואה, על סמך הכספים שיש להם בקופת גמל. זוהי אחת השיטות הטובות ביותר עבור מימון אישי, כיוון שאפשר לקבל הלוואה זו בתנאים טובים ועם זאת הקרן ממשיכה לצמוח ולהעלות ריבית. בדרך זו הם גם פותרים את הבעיה שלהם, גם לא מפסידים כספים והם משלמים בכל חודש ריבית עבור ההלוואה שזה בדרך כלל סכום קטן וזניח יחסית.

אפשרות נוספת היא קבלת משכנתא הפוכה זוהי אופציה של קבלת הלוואה על סמך הנכס שבו מתגוררים בעליו. הבנק שולח שמאי שיעריך את ערכו הכספי של הנכס ובהתאם לכך הבנק מאפשר לבעלי הדירה, לקבל חלק מסוים מתוך ערך הדירה וזאת על פי ההחלטה של הבנק אשר מביא בחשבון כמה פרמטרים כמו גילם של בעלי הנכס. לאחר קבלת מידע על הריביות, העמלות והתנאים המיוחדים של משכנתא זו, הכסף מועבר לחשבון הבנק שלהם, כך שהם יכולים לבצע מימון אישי על פי הצורך שלהם.

מימון אישי חד פעמי או חודשי

בשיטה של משכנתא הפוכה, אפשר לקבל מימון אישי באופן חד פעמי של סכום גדול, או לחלופין בקצבה חודשית של סכום קבוע בן כמה אלפי שקלים. הקצבה מתאימה לאזרחים שרמת ההכנסה שלהם ירדה באופן משמעותי בעקבות היציאה לפנסיה ולכן היא אינה מספיקה לצרכים הבסיסיים שלהם. בעזרת משכנתא הפוכה על הנכס הקיים שלהם, יש להם אפשרות לחיות בכבוד.

פתרונות פיננסיים לגיל המבוגר

אופציה זו מתאימה בעיקר לאנשים מבוגרים אשר זקוקים לגלגל הצלה עבור מימון אישי. שיטה זו מאפשרת להם לבצע את התוכניות שלהם ועם זאת להישאר בדירתם המוכרת והאהובה, בסביבת המגורים שהם רגילים אליה. בדרך זו הם נהנים מכל העולמות ויש להם חיים שקטים וללא דאגות לנושא הפיננסי, כיוון שהם קיבלו את הסכום הגדול או לחלופין הם מקבלים קצבה חודשית.

החזר של משכנתא הפוכה

הבנק אשר העניק הלוואה לבעלי הנכס, דואג לרישום הערת אזהרה במשרדי רשם המקרקעין המחוזי על חלקו של הנכס שמשועבד לבנק, כיוון שבעליו קיבלו בגינו משכנתא. עם זאת הלווים אינם אמורים להחזיר את ההלוואה בחייהם.

ההתחשבנות מתבצעת לאחר מותם, עם היורשים. אם מדובר בבני זוג, לאחר שהראשון מבניהם הולך לעולמו, בן הזוג השני ממשיך לגור בדירה. כאשר גם הוא הולך לעולמו בגיל 120, הבנק מוכר את הנכס מחזיר לעצמו את ההלוואה ולאחר מכן היורשים מקבלים את יתרת הכסף על פי החלוקה בהסכם ההלוואה. יש אפשרות גם שהיורשים יהיו אלו שישלמו לבנק עבור החזר ההלוואה, כיוון שהוריהם קיבלו מימון אישי.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן