חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיהו קונה רכבים נוסעים ומה תפקידו

מגרשי המכוניות נמצאים כאן עבורנו בעלי הרכבים בעיקר בשל מכירת הרכב במצב שבו הרכב הוגדר כטוטאלוס ויש להעבירו אל פירוק, או אם הרכב נמכר אל קונה רכבים נוסעים שהולך לשקם את הרכב ולמכור אותו. מגרשים אלו מציעים אינספור אפשרויות ומספקים תמורה מצוינת לאנשים המוכרים להם את הרכבים. הנה כמה עובדות על מגרשי הרכבים, ולמה כדאי לכם לשקול מכירה אליהם בסיטואציות מסוימות.

מי זקוק לשירותיו של קונה רכבים נוסעים ומדוע?

כל מגרש מכוניות פונה לקהל לקוחות ספציפי עם דרישות והעדפות ייחודיות. בין אם מדובר במכוניות יוקרתיות עבור לקוחות בעלי הכנסה גבוהה או מכוניות שהינן חסכוניות עבור רוכשי רכבים ראשונים. האנשים שמוכרים את הרכב לקונה רכבים הם אנשים שלרוב הגיעו להחלטה למכור את הרכב בשל העובדה שאינו פעיל יותר, או כי הם מעוניינים פשוט להחליף את הרכב.

הסיטואציות בהן לרוב נמכר הרכב אל מגרש רכבים הן תאונות שגורמות לרכב לרדת מהכביש ואז למעשה הרכב מועבר אל פירוק התורם גם לתעשיית המתכת, וגם לאיכות הסביבה ובכך גם מונע סיכונים על הכביש. או במצב בו הרכב הושבת אך עדיין קיימת הדרך לשקם אותו ולמכור אותו במצב טוב.

באילו מחירים מוכרים את הרכבים אל קונה רכבים נוסעים

חלק מרכזי בהצלחה בעסקי הרכב הוא בשל העובדה שאותו קונה רכבים נוסעים יודע לקנות במחיר הנכון. כאשר אתם ניגשים אל אנשי המקצוע בתחום זה חשוב לזכור שכדאי שתהיו מלווים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. חשוב שלאנשים המלווים אתכם יהיה ידע מקצועי. מחיר הרכישה המכירה שלכם ישפיע באופן משמעותי על רכישת הרכב הבא שלכם ויש לכם משמעות גבוהה.

מבחינת תמחור, זהו נושא מאד אינדיבידואלי. כאשר אתם מוכרים רכב או מחפשים קניית רכב יד 2  חשוב להכין תקציב מראש ותכנון מסודר. גם בנושא זה אנשי המקצוע יוכלו לכוון אתכם מבחינת טווחי מחירים בהתאם להתאמה אישית ולמצבכם הפיננסי.

איך מכירה אל מגרשי מכוניות תורמת לאיכות הסביבה?

מכירת הרכב שלכם אל מגרש מכוניות ולאו דווקא אל אדם פרטי שאין בבעלותו מגרש מכוניות היא דרך טובה לשמור על איכות הסביבה, ובכלל, לתרום לתעשיית המתכת. לא אחת אנחנו נתקלים באנשים שנמצאים בסיטואציה בה הרכב שלהם הושבת והם פשוט נותנים לו להיות בחניה, או ברחוב. דבר שלא רק פוגע בסביבה, אלא גם מסכן את העוברים והשבים במקום.

רכב מסוג זה יכול להתלקח סתם כך, לפלוט חומרים מסוכנים לסביבה ולאדם ולהוות באופן כללי מפגע בריאותי וגם מפגע סביבתי, ועוד לא דיברנו על העובדה שהוא פשוט יפריע ויעלה אבק ושאר מזיקים.

מכירת הרכבים שלכם אל מגרשי מכוניות תוכל להביא לכך שאתם לא רק תתרמו לתעשיית המתכת כאשר הרכב יועבר לפירוק, אלא גם לשמירה על הבריאות של הסובבים אתכם ושל הסביבה בכלל.

אנחנו בחברת שי עסקי רכב מתמחים בקניית רכב יד שניה ובעלי וותק של עשרים שנים בתחום הרכבים. כאשר אתם קונים רכבים לנסיעה שעברו שיקום, או כל רכב יד 2, כדאי שתעשו זאת בליווי מקצועי, אישי ואדיב שיכוון אתכם לעסקה איכותית שתהיה משביעת רצון. כשמדובר על הרכב שלכם, מדובר על הרכישה הכי בטוחה וחשובה בחייכם.

קרדיט לתמונה Freepik

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן