חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחר: טריאתלון וחסימות כבישים

850 משתתפים מכל רחבי הארץ יגיעו לאשקלון וישתתפו גם באליפות ישראל בספרינט | מילן מועלם

כמידי שנה, מחר יתקיים טריאתלון אשקלון בשיתוף עיריית אשקלון ואיגוד טריאתלון ישראל.

הטריאתלון השנה הוא אירוע שיא והגדול מסוגו בארץ עם 850 ספורטאיות וספורטאים מכל קצוות הארץ במסגרתו תיערך גם אליפות ישראל בספרינט. 

זה הוא הטריאתלון ה-13 במספר שמתקיים בעיר, והוא יערך לאורך רצועת החוף בעיר ויכלול מקצים של: קדטים לגברים, קדטיות לנשים, נוער, אולימפי גברים, אולימפי נשים ותחרות ספרינט נשים ולגברים. טווח הגילאים של המשתתפים נע החל מגיל 14 ועד 60 ומעלה. 

לידיעת הציבור, במהלך הטריאתלון, בין השעות 04:30 ועד 10:00 יסגרו ויפתחו הכבישים הבאים באופן מדורג ובהתאם למהלך התחרות. הצירים הבאים יהיו חסומים לתנועת כל רכב: יפה נוף, יקותיאל אדם, רפאל איתן, אריה תיגר, אריאל שרון ושדרות ירושלים. 

מומלץ לתושבי האזור ולבעלי העסקים בציר המסלול למצוא חנייה שתאפשר להם לצאת בשעות המצוינות. כמו כן יבוצעו שינויים בזמני התחבורה הציבורית, לכל הפרטים ניתן להיכנס לאתר העירייה.

ראש העיר, תומר גלאם: "אשקלון עוברת מהפך של ממש בכל התחומים, ותחום הספורט הוא אחד הבולטים. לאחרונה קיימנו את מרוץ אשקלון וביום שישי הקרוב נקיים את הטריאתלון הגדול בישראל עם מאות משתתפים שיגיעו לעיר ויחזקו את העסקים המקומיים. אני מאחל בהצלחה לכל המשתתפים ומשוכנע כי ייהנו מחוויה ספורטיבית מדהימה ברצועת החוף היפה בישראל". 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

850 משתתפים מכל רחבי הארץ יגיעו לאשקלון וישתתפו גם באליפות ישראל בספרינט | מילן מועלם
דילוג לתוכן