חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחר: היציאה הצפונית נפתחת לתנועה 🎥

מחלף אשקלון צפון והיציאה הצפונית נפתחים לתנועה. שרת התחבורה הגיעה לטקס. גלאם: "הכביש הזה הוא סמל לתקופה חדשה שנפתחת באשקלון, סמל לצמיחה והתפתחות" 🎥 מילן מועלם


טקס פתיחת מחלף אשקלון צפון נערך הבוקר (שלישי) במעמד שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא״ל (במיל׳) מירי רגב, ראש העיר, תומר גלאם, יו״ר נתיבי ישראל, עודד שמיר ומנכ״ל נתיבי ישראל, ניסים פרץ. הכביש יפתח לתנועה מחר בשעה שש בבוקר.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב אמרה:״היום הגיע הרגע לו חיכתה אשקלון משך שנים. אנחנו משחררים את הפקקים ומעלים את אשקלון על מסלול ההמראה. תשתיות תחבורה הם לא רק היבט כלכלי, אלא היבט חברתי.

אנחנו מחברים את ישראל, מהצפון לדרום ולמרכז, בתשתיות נכונות וחכמות, בצורה נגישה, זמינה ומהירה. לראש העיר, תומר גלאם, אתה פועל ללא לאות למען תושביך. אתה נחוש, לא מוותר, כדי להביא בשורות לתושבי אשקלון והבאת הרבה מאוד בשורות לתושבי העיר בהרבה תחומים. מדהים לראות ראש עיר כל כך נמרץ וחרוץ שעושה למען העיר".

ראש העיר, תומר גלאם: ״הכביש הזה הוא לא רק תשתית תחבורה, הכביש הזה הוא סמל לתקופה חדשה שנפתחת באשקלון, סמל לצמיחה והתפתחות משמעותית של אחת הערים הגדולות בישראל, שתהיה בשנים הקרובות גדולה עוד יותר.

התוכניות להקמת השכונות החדשות הופכות לנגד עינינו למציאות, הדחפורים כבר נמצאים בשטח, עבודות הפיתוח בעיצומן, המנופים משרטטים את קו הרקיע החדש של אשקלון. בזכות כל מי שנמצא כאן היום ומלווה אותנו אני יכול בהחלט להכריז שאשקלון יוצאת היום לדרך חדשה״.

רגב וגלאם 📸 דוברות עיריית אשקלון

 

לאחר מכן פנה ראש העיר לשרת התחבורה ואמר: ״עבודה רבה עוד לפנינו, המחלף היום הוא רק ההתחלה לתוכנית תחבורה היקפית, משמעותית והכרחית לאורך כביש 4.

ראינו בשנים האחרונות את התרומה האדירה שלך לערי הדרום בכלל ולאשקלון בפרט בתחום התרבות והספורט, ואני משוכנע שנראה את התרומה שלך לאזור גם בשנים הבאות בתחום התחבורה, ניסיון העבר מלמד שנמצא בך כמו תמיד, שותפה אמיתית לדרך״.

📸דוברות עיריית אשקלון

פתח חזית? גלאם מצהיר כוונות 📸

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן