חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחלקת הנוער הטובה בעיר מסכמת עונה

ערב מרגש לילדי מכבי אשקלון שנאלצו לסיים את האימונים מוקדם מהצפוי בשל החלטת העירייה | מילן מועלם 

ביום שלישי נערך אירוע סיום עונת פעילות למחלקת הנוער של מועדון הכדורגל מכבי אשקלון באולם אשכול פיס. 

הערב עמד בסימן הוקרת תודה והענקת כבוד לכל האנשים העומלים יום ולילה להצלחת המועדון, מהמאמנים ועוזרי המאמנים ועד להורים התומכים מאחורי הקלעים ולאנשים אשר תומכים במועדון. 

הערב נפתח בסרטון שסיכם עונה נפלאה של כל מחלקת הנוער ובית הספר והאקדמיה לכדורגל, עונה שבה אפשר להגיד סוף סוף בגאווה ענקית ועם אפס ציניות שמועדון הכדורגל מכבי אשקלון הוא המועדון המוביל בעיר וזאת לאור הכישלון החרוץ של האחות החורגת, הפועל. 

בהמשך הערב התקיים טקס חלוקת גביעים ומדליות לכל קבוצה. מדליות יוקרתיות חולקו גם לבית הספר ולאקדמיה של מכבי אשקלון שגדלה השנה באופן משמעותי. 

מהמועדון נמסר: "עונת 2021/2022 הסתיימה לה בהצלחה רבה של רוב קבוצות המועדון, עונה שבה אפשר היה לראות את הגדילה המטאורית במספר השחקנים שהצטרפו למחלקת הנוער הטובה ביותר בעיר. המועדון עם הפנים קדימה לעונה הבאה וימשיך לעבוד קשה ולהשתפר בכל הפרמטרים האפשריים, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה תודעתית בעיר.

המועדון ימשיך עם הצמיחה שלו גם בעונה הבאה וימשיך לבסס את מעמדו כקבוצה מספר אחת בעיר אשקלון". 

עיריית אשקלון החליטה להפסיק את אימוני בית הספר לכדורגל בסוף חודש מאי למרות שילדי הקבוצה רשומים עד לתחילת החופש הגדול. בעירייה טוענים כי לא מדובר בהחלטה חריגה וכי מידי שנה האימונים של ביה"ס לכדורגל מסתיימים במאי על מנת להכין את המגרשים לעונה הבאה. 

מבדיקה שערכנו השבוע, המגרשים עמדו סגורים וההכנות לא החלו למרות טענת העירייה. הורים זועמים פנו בעניין לראש העיר תומר גלאם ולגורמים בעירייה אך זכו להתעלמות. 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

ערב מרגש לילדי מכבי אשקלון שנאלצו לסיים את האימונים מוקדם מהצפוי בשל החלטת העירייה | מילן מועלם 
דילוג לתוכן