חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזרני קפיצים – המזרנים עבורכם

קרדיט לתמונות PIXABAY

כמו שיש את אלו שאוהבים כוסברה ואלו שממש מתעבים את הטעם ואפילו הריח, יש אנשים שאוהבים מזרני קפיצים ואחרים שפשוט רוצים אחרת. האם אתם כבר יודעים מה סוג המזרן הנכון לכם? אבל האם אתם בטוחים? נגיד לכם מדוע אנו שואלים. הסיבה היא שהרבה אנשים פוגשים מזרן קפיצים ברמה נמוכה, ואז חושבים שמזרני קפיצים הם פחות טובים להם. אבל האמת היא, שסביר להניח כי אם תנסו לישון על מזרן קפיצים ברמה גבוהה, יכול להיות שהחיים שלכם ישתנו. אם כבר הולכים על מזרן קפיצים, חובה כמובן לבחור במזרן באיכות גבוהה. אבל איך יודעים שהמזרן הזה איכותי? ובכן, המזרנים הנכונים, שהם בהחלט לא רוב המזרנים בשוק, אלא רק הנבחרים שבהם, יכילו ליבת קפיצים  מפלדה בדחיסות גבוהה. המזרנים הללו בעצם מחלקים את משקל הגוף של השוכב עליהם בצורה נכונה, וישנם אפילו מזרני קפיצים אורטופדיים שנועדו להקל על כאבי גב וקשיי שינה.

סוגי מזרנים זמינים בשוק

  • מזרן לטקס – מזרנים חכמים אלו מגיעים עם לא פחות משבע אזורי תמיכה שונים לגוף, מתוך הבנה עמוקה של האנטומיה האנושית והמפגש שלה עם המזרן במהלך השינה. שכבת הנוחות הייחודית מתחלקת לשני חלקים שונים, האחד מלטקס והשני מוויסקו, והשילוב של שכבה זו עם הליבה המתקדמת הופכים את המזרן לאחד הנוחים בעולם כולו.
  • דגם לאגו – מזרן המשתמש בטכנולוגיה הרשומה כפטנט, ומגיע עם אחריות של 15 שנים. מערכת הקפיצים של המזרן מחולקת לשתי מערכות, כולל בולם זעזועים המאפשר לכם להזיז חלק בגוף או את כל הגוף מבלי שהתנועה תניע את כל המזרן כולו. המזרן מגיע במידות שונות בהתאם לצורך שלכם, עד לגודל של 160 על 200, ובדרגת קשיחות בינונית עד קשיחה.
  • מזרן ללא קפיצים – אי שם ביערות הגשם של דרום-מזרח אסיה גדל עץ מיוחד, שאחת מהיכולות שלו היא דחייה של קרדית האבק, האלרגן המפורסם. תכונה נוספת של העץ הייחודי הזה, ששמו הוא עץ הקאפוק, הוא מניעה של הצטברות של עובש, חיוני מאוד במזרנים, בייחוד באלו שנועדו להחזיק שנים ארוכות ולשרת אתכם כמו שצריך.

מזרני קפיצים מומלצים

שלושת הדוגמאות הנ"ל הן באמת רק טעימה ממגוון עצום של מזרנים, והצורך לבחור את המזרן הנכון צריך לקבל מענה בצורה אחת – ניסיון. מזרני קפיצים מומלצים הם אלו שעברו את מבחן הניסיון של עשרות אלפי אנשים לאורך שנים רבות, השתפרו ושופרו שוב ושוב בעזרת טכנולוגיה ומחקר, ותגובות של לקוחות. הדרך המומלצת לבחור מקטלוג מזרני קפיצים היא למצוא חברה שתיתן לכם את התנאים הדרושים לבחירת המזרן, ובראשם היכולת לנסות, לבדוק, ובמידת הצורך להחזיר. לכן כאשר אתם בוחרים מזרן, בדקו אותו קודם לכן, בחרו את דרגת הקושי, ואז נסו אותו לשלושים ימים, וכך תדעו האם הוא נכון עבורכם.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן