חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מועצת העיר אשקלון יצאה לדרך: כל התפקידים וההפתעות לפניכם

ישיבת המועצה הראשונה של מועצת העיר החדשה ה-15 של אשקלון התקיימה אמש במעמד חגיגי באולם הכנסים במכללה האקדמית אשקלון. זוהי למעשה ישיבת המועצה הראשונה שהתכנסה מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל בשבעה באוקטובר. מעל הבמה, הוקרנו במהלך כל הערב תמונותיהם ושמותיהם של החטופות והחטופים שעדיין נמצאים בשבי החמאס מאז החלה המלחמה.

בפתח הישיבה, בירך ראש העיר, תומר גלאם, את עשרת חברי המועצה היוצאים והעניק להם שי צנוע על פועלם: יורם גניש, אפי מור, רמי סופר, יעקב חוטובלי, דורון נקשרי, יוחאי יפרח, אלכס גרינברג, עמי חכמון, דמקה סלומון ודוד בן אברהם.

צילום: סיון מטודי
צילום: סיון מטודי
צילום: סיון מטודי
צילום: סיון מטודי
צילום: סיון מטודי

בזה אחר זה, הצהירו 25 חברי מועצת העיר החדשה, ובראשם ראש העיר, תומר גלאם, על התחייבותם לשמור אמונים למדינת ישראל ולמלא באמונה את שליחותם במועצה.

בתחילת נאומו, ציין ראש העיר תומר גלאם, את מניין הימים בהם תושבי העיר, אברה מנגיסטו ואלכס לובנוב בשבי החמאס. "כפי שהבטחתי, אנחנו פותחים את ישיבת המועצה במניין הימים מאז חטיפתו של בן העיר אשקלון, אברה מנגיסטו לעזה – שהם 3487 ימים ומוסיפים את מניין הימים מאז חטיפתו של בן העיר, אלכס לובנוב לעזה בשבעה באוקטובר, שהם 170 ימים".

במהלך הישיבה, הכריז ראש העיר על מינוים של בעלי התפקידים הבאים שאושרו על ידי מועצת העיר:
סגנית מ"מ ראש העיר בשכר, סופה ביילין, סגנית מ"מ שנייה לראש העיר בשכר, מיריי אלטיט, סגן ראש העיר בשכר, שי עמירה וסגנית ראש העיר בתואר (ללא שכר), שרה זכריה.

בנוסף, יחזיקו ממלאי מקום ראש העיר וסגני ראש העיר בתיקים הבאים:
סופה ביילין – ממונה על מנגנון העירייה, ממונה על אגף קליטה ועליה, ממונה על תחום קשרי חוץ, ממונה על תחום תרבות וספורט במגזר יוצאי חבר העמים; מיריי אלטיט – ממונה על מינהל הנדסה, ממונה על החינוך הבלתי פורמלי (תנו"ס) ומרכזים קהילתיים, ממונה על שימור אתרים בעיר אשקלון, ממונה על קידום ומעמד האישה וממונה על הרשות לביטחון קהילתי; שי עמירה – ממונה על איכות הסביבה וממונה על הספורט; שרה זכריה – ממונה על ארגון הגמלאים העירוני.

כמו כן, אושרו מחזיקי התיקים הממונים על התחומים הבאים: עו"ד שי רובין – משנה לרה"ע ללא שכר וממונה על מסחר ותעשייה והתחדשות עירונית; אבשלום יעקובי – משנה לרה"ע ללא שכר וממונה על החינוך החרדי ועל מורשת ישראל בתרבות התורנית; עוה"ד הגב' חן וישניה – משנה לרה"ע ללא שכר וממונה על החינוך לגיל הרך; עזרא עוזר – משנה לרה"ע ללא שכר וממונה על החופים; עמיחי סיבוני – משנה לרה"ע ללא שכר וממונה על חינוך דתי לאומי; לילי קידר – משנה לרה"ע ללא שכר וממונה על התיירות בעיר; מר גבריאל טיגבו – חבר המועצה וממונה על הקהילה האתיופית ועל האירועים; אושרי פדלון – חבר המועצה והממונה על תרבות תורנית ועל הנוער החרדי; משה אטיאס – חבר המועצה והממונה על תיק הצעירים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן