חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוכנים? הרישום לגני הילדים וכיתות א' באשקלון יוצא לדרך

החל מסוף השבוע הקרוב, יום חמישי, א' בשבט תשפ"ד, 11.01.24 הרישום לגני הילדים ולכיתות א' לשנת הלימודים תשפ"ה יוצא לדרך. הרישום יתבצע באמצעות אתר האינטרנט העירוני ויימשך עד ליום רביעי, כ"א בשבט תשפ"ד, 31.01.24.

לקראת ההרשמה לכיתות א', קיים מינהל החינוך והתנו"ס בעיריית אשקלון גם השנה ימי חשיפה והיכרות לבתי הספר היסודיים לשנת הלימודים תשפ"ה. ימי החשיפה התקיימו לנוחיות ההורים ב-ZOOM ובמסגרת שבוע זה הפיקו במינהל החינוך תעודת זהות לכל בית ספר ממנו יוכלו ההורים לשאוב מידע ולקבל החלטה על איזה בית ספר ירצו לשמוע פרטים נוספים. ומאות הורים לקחו חלק בשיחות עם צוותי ההנהלה של בתי הספר אשר הציגו את הייחודיות של בית הספר.

צילום: סיון מטודי

 

מינהל החינוך ערוך לקליטת אלפי המשפחות החדשות בשכונות הנבנות בעיר. לצורך כך, עמלים על פתיחת גני ילדים נוספים וכבר השנה צפויים להפתח מספר גנים נוספים בעיר היין ביניהם פתיחת כלל חמישיית גני היקב עבור האוכלוסייה הגדלה בשכונת המגורים החדשה.

במסגרת ההיערכות לרישום, עודכן אתר העירייה הכולל: עמוד הרשמה משודרג, מידע עדכני בנושא מועדים ותהליך הרישום, רשימות גני הילדים ובתי ספר, חוברות מידע דיגיטליות, טפסים ונהלים, תשובות לשאלות נפוצות ועוד.

על מנת להקל על העומסים הצפויים במהלך תקופת הרישום, יתוגברו המוקדים הטלפוניים וניתן יהיה לקבל תמיכה, סיוע ברישום ומענה לשאלות על ידי עובדים מקצועיים של מחלקת הרישום בטלפון 08-6792339 בין השעות 9:00-12:30.

לחוברת הרישום לכיתות א' > https://did.li/1w8w5
חשוב לציין כי יש לבצע רישום גם לילדים המבקרים במסגרות החינוך המיוחד ומוסדות המוכר שאינו רשמי. נדגיש כי גם הורים המבקשים לבחון הישארות ילדם שנה שניה בגן מחוייבים לבצע רישום לכיתה א'.

לרשימת גני הילדים> https://did.li/HU2Nf.
לחוברת הרישום לגני הילדים > https://did.li/k1KCN.
נזכיר כי גם הורים אשר ילדם מבקר בגן בשנת הלימודים הנוכחית, מחויבים לבצע רישום לגן לשנת הלימודים הבאה, הן בחינוך הרגיל והן בחינוך המיוחד או המוכר שאינו רשמי.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן