חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה קרה באיטליה? בישראל שומרים על שתיקה – בעולם השמועות רצות

על פי דיווחים בתקשורת הזרה 'ארז שמעוני' סוכן המוסד האשקלוני שטבע באיטליה - שהה במדינה במסגרת פעילות מבצעית. הדיווחים לא מאושרים על ידי מדינת ישראל | מילן מועלם

סוכן המוסד שטבע בהתהפכות הסירה באיטליה ממשיך להסעיר את התקשורת הזרה. בתקשורת המקומית מעלים היום השערות ומדווחים כי כעשרים סוכני מוסד מישראל ומאיטליה שהו בפעילות מבצעית תחת כסות "חגיגות יום הולדת" ועקבו אחרי בכירים רוסיים שהשקיעו בבניית בתי נופש ומלונות באזור אגם מאג'ורה וייתכן שהיו בקשר עם גורמים איראניים.

ברגע שאירע האסון מיהרה ישראל לחץ בטיסה פרטית את סוכני המוסד ששהו מעבר לים. יש לציין כי כל הפרטים המתפרסמים בימים האחרונים בנוגע לשהות הסוכנים באיטליה היא על דעת התקשורת הזרה וכאמור ישראל לא מאשרת אף פרט מעבר להודעה שפורסמה אתמול על ידי משרד ראש הממשלה בשם המוסד.

הסוכן האשקלוני שהיה גמלאי של המוסד הובא אתמול למנוחות בבית העלמין הצבאי בעיר כשמאות מבני משפחתו וחברו ליוו אותו בדרכו האחרונה. גם ראש המוסד דדי ברנע נכח אתמול בלוויה.

ברנע סיפר על איש המוסד שזכה לכינוי 'ארז שמעוני' (השם שפורסם באיטליה): "הכרתי אותו מנסיעה משותפת אחרת ומשירות משותף רב שנים בארגון. במעמד זה אני מבקש לדבר על האדם, החבר, איש המוסד שהקדיש את חייו הבוגרים לביטחון המדינה. הכרתי אותו כמקצוען ברמה הגבוהה ביותר, בעל נועם הליכות, אוהב אדם, טוב לב, רגוע ושקט. דמותו מצטיירת לי עם חיוכו הקבוע וגומות החן שלו. הוא היה איש של אנשים, תמיד היו סביבו מבוגרים וצעירים, זרים וישראלים, ועם כולם ידע לדבר בשפתם, תרתי משמע, ובאופן רגוע ומכבד".

עוד הוסיף: "הקסם של המים משך אותו. הלב נשבר כשחושבים שאת מותו מצא דווקא במים סוערים. הוא הרגיש הגשמה של ממש בחיבור שבין הספינה למים, לאגם. עכשיו, כאתה מביט אלינו מהעננים, אני רוצה לומר לך: אנחנו אוהבים אותך, מעריכים אותך מאוד, ולא נשכח לעולם את דמותך ואת תרומתך הרבה למוסד. הותרת לנו מורשת של מקצועיות ואנושיות. פעלת בחשאי משך כל חייך הבוגרים – גם לאחר מותך לא נוכל לספר בפומבי על מעשיך הרבים, המשמעותיים והמועילים לעם ישראל. לכולנו. יהי זכרך ברוך".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

על פי דיווחים בתקשורת הזרה 'ארז שמעוני' סוכן המוסד האשקלוני שטבע באיטליה - שהה במדינה במסגרת פעילות מבצעית. הדיווחים לא מאושרים על ידי מדינת ישראל | מילן מועלם
דילוג לתוכן