חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה לבדוק לפני בחירת חברה להקמת מרכז לוגיסטי

קרדיט לתמונות PIXABAY

בכל שנה בישראל ובכל העולם מקימות חברות מרכזים לוגיסטיים. לרוב מדובר בסימן להתרחבות, ובצורך בהתייעלות העבודה, סימן טוב למשק בכלל ולחברה בפרט. כמו כל דבר חדש שעושים, הקמת מבנים שכאלו מהווה אתגר, בייחוד אם מעולם לא התעסקתם בתחום. מדובר בעולם ומלואו של ידע טכני, בכל אספקט ושלב בדרך. אם אתם מחפשים אחר חברה להקמת מרכז לוגיסטי עבור העסק שלכם, אתם בוודאי שואלים את עצמכם מה חשוב לבדוק לפני הבחירה בחברה עימה תעבדו. מעבר למובן מאליו, שזה התקציב שלכם, הרי שיש כמה וכמה דברים שיכולים לעזור לכם למצוא את החברה המתאימה ביותר לפרויקט שלכם, החברה עימה תחושו הכי בטוחים לעשות את הצעד הבא.

נקודות למחשבה בבחירת חברה להקמת מרכז לוגיסטי:

  • תקשורת – מרכז לוגיסטי הוא בסופו של דבר מרכז תקשורת. אם יש בעיה בתקשורת, תהיה בעיה באספקה, וכל המטרה לשמה הוקם המרכז תפוספס. כדי שהתקשורת במרכז עצמו תהיה אפקטיבית, חשוב לוודא כבר מהצעד הראשון כי התקשורת ביניכם לבין החברה המבצעת תהיה טובה, שלא לומר מעולה. תקראו לזה כימיה, תקראו לזה אכפתיות, תקראו לזה שירות טוב, אין זה משנה, העיקר שאתם רואים שיש עם מי לדבר, וכולם מבינים את כולם, ואת זה אפשר לזהות כבר בשיחה טלפונית ראשונית.
  • ניסיון – חברות ומשרדי אדריכלים צעירים יכולים לעיתים להציע לכם מחיר יותר אטרקטיבי. הם מנסים לבנות לעצמם שם, וצריכים את העבודה יותר מאשר את הכסף. הכול טוב ויפה, אך כדאי לשקול האם החברה שלך יכולה להרשות לעצמה לעבוד עם משרד בחיתוליו, או שאתם צריכים לעבוד מול אנשים ששוחים בתחום זה כמו דג בים. הניסיון של האדריכלים, בעיקר אם הוא ספציפי כמו במקרה של הקמת מרכזים לוגיסטיים, יכול לפתור הרבה בעיות מראש, ובכך לחסוך המון זמן, המון כסף, והמון כאבי ראש.

מקצוענות אפשר לזהות בקלות

כדי לזהות שאתם עובדים עם מקצוענים, אתם פשוט צריכים להתבונן בצורה מודעת בתהליך העבודה שלהם. איש מקצוע וותיק ומנוסה לא מבזבז זמן לריק. אדריכלים וותיקים בהקמת של מרכזים אלו ידעו לגשת מיד לעובי הקורה, עם שאלות שחודרות את הערפל הראשוני, ויוצרות סדר לא רק בשבילם, אלא גם עבורכם. שאלות על תפקוד המבנה בעתיד, שאלות ברמת המיקרו והמקרו כאחד, כמו חלוקות אפשריות של השטחים במבנה, הצעות מיידיות של עיצובים, ושאלות על עתיד החברה, תוך מחשבה קדימה שתחסוך לכם כסף רב בתהליך הצמיחה, כאשר אתם כבר עם מרכז לוגיסטי שיודע להכיל גם את הצמיחה שלכם.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן