חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה יעלה בגורל המעונות? 📸

אחרי התערבות משפטית, החזקה במעונות שנבנו על ידי משרד הרווחה לא נמסרה לזוכים במכרזים. משרד הרווחה בודק את דרישת העירייה לדמי שימוש. העירייה בחרה שלא להגיב📸 מילן מועלם


המעונות החדשים שנבנו בתקציב משרד הרווחה בברנע , היו אמורים להימסר אתמול על פי תנאי המכרז, לזוכים. המגישים טוענים שגם בזום בו נפתחו מעטפות המכרז לעינהם, הובטח כי המסירה תתבצע אתמול. עשרות עמותות מהעיר ומחוצה לה נגשו למכרז, ביניהן גם עמותות גדולות ומוכרות. המעונות באגמים אמורים להימסר על פי התנאים במכרז ב – 15.8.

למרות זאת, עד כה, לא נמסרה החזקה במבנים לזוכים, למרות שבחוזה התחייבה העירייה למסור את המבנים לזוכי המכרז עד אתמול, 2.8.

המכתב שהגישה עורכת הדין תמר קידר, טרם נענה על ידי העירייה ובמשרד הרווחה סיפרו שהם ממשיכים בדין ודברים מול העירייה לבחון את דרישתם לקבל דמי שימוש במעונות למרות הסעיף שנחתם בינהם וקובע שלא יגבו דמי שימוש ושכירות על המבנים.

אחד ממגישי ההצעות סיפר: "לטעמי נפלו הרבה פגמים במכרז, כמו גם תנאי סף בניגוד לנוהל, של מנהלת שחייבת גם תואר וגם מטפלת וכן המטפלת מוסמכת צריכה גם מטפלות 1+2 וגם גננות, כל זה גם לא תקין בתנאי סף. בנוסף שעוד כתבו שם סעיף שהעמותה שמגישה את תנאי סף אלו לא יצטרכו כלל להביא לעבודה במעון את אלו שהוגשו למכרז ושזה רק ליופי ולפרוטוקול.

אם המכרז יבוטל גם לא נזכה לראות את הדפים שלנו בחזרה והם כ"תרומה" באילוץ לעירייה. מדובר על סכום של כ- 5000 ₪ ששילם כל מגיש עבור הערבויות הבנקאיות ומסמכי המכרז. מדובר על למעלה מעשרים מגישים במכרזים המדוברים, כך שתעשו את החשבון לבד".

עיריית אשקלון בחרה שלא להגיב לדברים.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן