חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מדינה של חכמי חלם": ראש העיר אשקלון נכנס בממשלת ישראל

תלמידי אשקלון יצאו היום בצהריים ממוסדות החינוך ונקלעו שוב לאזעקה יירוטים מעל ראשם. העיר אשקלון נותרה הרחק מאחור בכל הנוגע למיגון, גם מיגוניות ברחובות לא נפרסו למרות שמדובר בעיר המטווחת ביותר בישראל.

ראש העיר תומר גלאם שחטף ביקורת רבה מתושבי העיר השתתף הבוקר (שלישי) בדיון בוועדת החינוך בכנסת בנושא פערי המיגון במוסדות החינוך וגלגל את האחריות לממשלה וזאת למרות שבסבבים קודמים – אירח בעיר שרים וחברי כנסת שלא הביאו תוצאות.

בשבוע הבא יתקיים דיון מיוחד על העיר אשקלון בוועדת החינוך על כל הסוגיות הרלוונטיות שעלו כתוצאה מהמלחמה, כמו פערי מיגון, תוכניות חוסן, תגבור לימודי והיום שאחרי – מעט מידי ומאוחר מידי.

גלאם: ״אני זועק את זעקת התושבים במשך שנים ובמהלך המלחמה הזאת נוכחנו לדעת עד כמה המדינה מתנהלת כמו חכמי חלם. תלמידות ותלמידי אשקלון ללא מסגרת חינוכית רצופה ומלאה כבר ארבעה חודשים בעקבות העובדה שעדיין קיימים פערי מיגון במוסדות החינוך. גם כשפיקוד העורף העביר את העיר למדרג ירוק, הירי חודש ונאלצנו לקבל החלטות מורכבות ולצמצם את החזרה ללימודים.

״ביטחון ילדי העיר הוא הדבר היחיד שעומד לנגד עינינו ואנחנו לא מחכים יותר. נעשה מה שצריך, דרך תרומות, דרך פתרונות יצירתיים כדי להרחיב את המענה המיגוני במוסדות החינוך ולאפשר לתלמידי אשקלון ללמוד בבטחה ובשגרה מלאה״.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן