חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדהימים: הפועל שמשון אשקלון עלתה לליגה ב'

תודה לך שדרות: הפועל שמשון אשקלון העפילה הערב לליגה ב' אחרי שהביסה את קרית עקרון

שאפו ענק למתי חג'אג' וחנוך עמר שהקימו לפני קצת יותר משנה את מועדון האוהדים הפועל שמשון אשקלון והעפילו הערב לליגה ב' בתום מבחן על העלייה מול קריית עקרון.

שמשון הגיעו למשחק מדויקים, חדים ונחושים לנצל את ההזדמנות החד פעמית שנפתחה עבורם בזכות איחוד בין קבוצות בשדרות והצליחו להביס את עקרון 4-1.

המועמד לראשות העיר איתי סהר מסר הערב: "ברכות להפועל שמשון אשקלון בכדורגל ולמייסדה מתי חג'אג' על הישג אדיר ועליית ליגה בשנה הראשונה להקמתה. גלאם והנהלת העיר עשו הכל להכשיל את הקמת הקבוצה.הף המאבק המוצלח שניהלנו מסתיים ברגע המשמח הזה. בבחירות הקרובות נחליף אותם. נקיים הנהגה עירונית פתוחה, מחבקת, מסייעת ונעלה ליגה בספורט, באירועים ובתרבות – כבר בשנה הראשונה".

המועמדת לראשות העיר אשקלון, תמר קידר: "איזה נצחון פנטסטי. ערב מאושר. הסינדרלה מאשקלון, הפועל שמשון אשקלון, ניצחה 4:1 את עקרון, ניצחון שמילא את כל אוהדי הכדורגל בעיר, בשמחה וגאווה עצומה. אני מברכת את כל השחקנים שנתנו את הנשמה, את הצוות המקצועי וההנהלה בראשות מתי חאג׳ג׳ ובעיקר את כל האוהדים, כולכם ביחד שותפים להצלחה הגדולה של הכדורגל באשקלון. עירייה בראשותי תתן דגש לספורט באשקלון בכלל ובפרט תחזיר את הגאווה והאהבה לכדורגל. אוהבת ומאחלת שנה טובה לכולכם״.

עו"ד תמר קידר. צילום: אדי ישראל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תודה לך שדרות: הפועל שמשון אשקלון העפילה הערב לליגה ב' אחרי שהביסה את קרית עקרון
דילוג לתוכן