חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מגיע לטפל בפשיעה: מפקד מג"ב נכנס לתפקידו החדש במחוז דרום

ניצב אמיר כהן החל את תפקידו כמפקד מחוז הדרום במקומו של ניצב פרץ עמר שמונה למפקד מחוז ת״א. במעמד טקס החלפת הפיקוד אמר מפקד מחוז הדרום הנכנס: ״נאבק באלימות בכבישי הדרום ובריונות הרחוב, ננהג ׳באגרוף ברזל׳ נגד עבירות סחיטה ואיומים ולא נרפה עד שנביא את ראשי ארגוני הפשע לדין״

טקס החלפת הפיקוד התקיים אתמול במפקדת מחוז הדרום של משטרת ישראל בבאר שבע במעמדם של השר לביטחון לאומי, ח״כ איתמר בן גביר, יו״ר הכנסת אמיר אוחנה, מפכ״ל המשטרה, רנ״צ יעקב שבתאי, מפקד מחוז הדרום, סמפכ״ל המשטרה, ניצב אבשלום פלד, ניצב אמיר כהן, ממ״ז דרום היוצא, ניצב פרץ עמר, מפקד מחוז דרום שב״ס, גונדר חזי מרקוביץ׳, ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ׳, סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה ומשמר הגבול, מפקדי מחוז הדרום לשעבר, קצינות, קצינים, שוטרים, שוטרות, מתנדבים ומכובדים נוספים.

המרחב הגיאוגרפי במחוז הדרומי, הרכב האוכלוסייה ומרקם החיים, יחד עם סבבי הלחימה והאיומים בגבולות מביאים עימם אתגרים רבים בהיבט הפלילי והביטחוני. מול כל אלה ניצבים מפקדי ושוטרי המחוז הדרומי אשר עושים את מלאכתם במסירות ופועלים בכל כוחם כדי להגן ולשרת את תושבי הדרום.

טקס החלפת מפקד מחוז דרום

No Description

השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר: ״האהבה שלי לדרום היא עמוקה ושורשית, מלווה אותי בכל שנותי ומתוך ההקשר הזה אני מביט היום בדרום גם כשליח ציבור ומאוויי נתונים לחיזוק ושיפור והעצמה של חבל ארץ מבורך זה. אני אוהב את מפקד המחוז היוצא ניצב פרץ עמר ואת מפקד המחוז הנכנס ניצב אמיר כהן. אנחנו מפקידים בידך את המחוז שהוא מחוז הדגל, שהוא אבן הבוחן של משטרת ישראל, אין לי ספק שאת הדברים הרבים שנעשו במחוז תיקח ותוסיף עליהם ותשפר. כמי ששם את הדרום במוקד המדיניות – אני יכול להבטיח לך שתקבל את כל הכלים והתמיכה להצליח בתפקידך. תכניות הדגל של המשרד לביטחון לאומי נועדו לחזק את יכולות השיטור בנושאים החשובים ביותר לציבור בדרום״.

מפכ״ל המשטרה, רנ״צ יעקב שבתאי: ״השוטרים שלנו נמצאים בימים אלה בחזית השליחות , בהגנה על בטחון הציבור , בהגנה על הדמוקרטיה. זו הזדמנות שלי היום להגיד תודה לכלל שוטרי משטרת ישראל ולוחמי מג״ב על בשליחות והעבודה המקצועית. ניצב פרץ ידידי היקר במהלך כהונתך פיקדת על מבצעים רבים אתה השפעת על הנעשה בדרום הקמת ארבע מפקדות שנתנו מענה להתפרעות בכבישים לגידול חממות הסמים והברחות הסמים. המפקדות האלה הוכיחו את עצמן בהצלחות. הוכחת איך אפשר להצליח גם בפתרונות ארוכי טווח. היום מקבל ניצב אמיר כהן אל מקל השליחים אמיר אני מאמין בהצלחה שלך ומאמין שתוביל את המחוז הדרומי כפי שהובלת את מגב להישגים אתה מגיע עם ארגז כלים מרשים. אני מרגיע את תושבי ת״א אין שינוי במדיניות במשטרת ישראל שהייתה ונותרה משטרה מקצועית״.

שבתאי, כהן ועמר. צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז הדרום הנכנס, ניצב אמיר כהן אמר בדבריו: ״נמשיך לשמור על מוכנות מבצעית לאירועי הסלמה ביטחוניים ולסיכול הברחות אמל"ח וסמים בגבולות, נאבק באלימות בכבישי הדרום ובריונות הרחוב. ננהג באגרוף ברזל כנגד עבירות סחיטה ואיומים ולא נרפה עד שנביא את ראשי ארגוני הפשע לדין. זה תפקידנו וזו חובתנו כלפי הציבור אותו אנו משרתים. נפעל יחד כתף אל כתף עם צה"ל, שב"כ ושאר גופי האכיפה וההצלה, כשעיקר התכלית הוא מתן ביטחון אישי לאזרחים וחיזוק המשילות בחבל ארץ הגדול והיפה ביותר במדינתנו".

 

עוד אמר: "אני רואה במנהיגות המקומית בערי הנגב ובכפרים שותפים מלאים לדאגה שלנו לביטחונו האישי של כל אזרח ללא הבדל דת וגזע. שיתוף הפעולה בין האוכלוסייה לגופי האכיפה הוא מרכיב חשוב בחוסן הביטחוני והחברתי שלנו. לצד הלחימה העיקשת באלו הפוגעים באזרח הנורמטיבי, חובתנו המוסרית והערכית כמפקדים לטפח ולשמר את אנשינו הטובים המשרתים במחוז הדרומי. אני קובע כי ההון האנושי הוא הנכס החשוב ביותר בארגון ושוטרי המחוז הם גורם הצלחה קריטי בכל פעולה שאנו עושים. אני מצפה מכם המפקדים לדאוג לרווחתם, לטפח ולעודד אותם ברגעי קושי כמו ברגעי הצלחה, לגבות אותם ולדאוג לשימורם מתוך אהבה והערכה על פועלם״.

מפקד המחוז היוצא, ניצב פרץ עמר: ״אין זה סוד כי המחוז הדרומי חרוט עמוק בליבי, זה המקום בו התחלתי את דרכי במשטרת ישראל. בתקופת כהונתי כמפקד המחוז התרחשו אירועים מכוננים שנחרטו בזיכרון הלאומי ועיצבו את תכנית ההתעצמות שאנו עוסקים בה עד היום. היום אני סוגר פרק ומסכם שנתיים וחצי כמפקד המחוז. שוטרי המחוז הם מהטובים והאיכותיים שבהם ניחנה משטרת ישראל, זו הזדמנות עבורי לומר לכם תודה! אין לי ספק שנותרו כאן אחריי שוטרים ושוטרות מדהימים. לך אמיר אני מאחל הצלחה גדולה, אין לי ספק שתעשה חיל בתפקידך, שא ברכה״.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

ניצב אמיר כהן החל את תפקידו כמפקד מחוז הדרום במקומו של ניצב פרץ עמר שמונה למפקד מחוז ת״א. במעמד טקס החלפת הפיקוד אמר מפקד מחוז הדרום הנכנס: ״נאבק באלימות בכבישי הדרום ובריונות הרחוב, ננהג ׳באגרוף ברזל׳ נגד עבירות סחיטה ואיומים ולא נרפה עד שנביא את ראשי ארגוני הפשע לדין״
דילוג לתוכן