חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאשקלון לערוץ 14: ללו אנקה ליווה את הנבחרת ופגש את הכתבים המוכשרים

נבחרת ישראל הצעירה תפגוש הערב את נבחרת אנגליה לחצי גמר אליפות אירופה. המשחק צפוי להיות מותח במיוחד ומיליוני צופים מהארץ והעולם יהיו מרותקים למסך למשך 90 דקות.

כדורגלן העבר ללו אנקה שמלווה את הנבחרת במסע המופלא פגש בכניסה לאצטדיון המפואר בבטומי את כתבי הספורט של ערוץ 14 – עתי שלו ודור אזרד. גאוות היחידה של הערוץ מלווה את הכתבים בכל מקום ואזרד ושלו הצטיידו לכבוד המשחק הגורלי בצעיפי הנבחרת. כולנו נחזיק אצבעות, נקרא תהילים ונקווה שהנבחרת שלנו תמשיך במסע המדהים כל הדרך לגמר.

ואם עדיין לא החלטתם היכן לצפות במשחק – המועצה האזורית חוף אשקלון מזמינה את תושביה להקרנת משחק חצי גמר היורו לנבחרות עד גיל 21 מול אנגליה, שתתקיים הערב בחוף ניצנים בשעה 19:00. ההקרנה תהיה על מסך גדול בחוף ניצנים, והתושבים מוזמנים לבוא ולעודד את הנבחרת הצעירה המצוינת שלנו במשחק ההיסטורי.

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו: "כולנו עודדנו את הנבחרת הצעירה במשחק רבע הגמר וזכינו להיות עדים לרגע ההיסטורי של עליית הנבחרת הצעירה לחצי גמר היורו עד גיל 21. התושבות והתושבים מוזמנים לבוא ולהינות מאווירה חוף אשקלונית נהדרת בחוף ניצנים, ולעודד את השחקנים בדרך למשחק ההיסטורי. תביאו דגלים ובואו!".

כזכור, הנבחרת הצעירה עברה את גאורגיה בפנדלים ברבע גמר היורו עד גיל 21 והבטיחה את השתתפותה באולימפיאדת פאריס 2024. מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון אמר במסיבת העיתונאים אמש: “בהתחלה סימנו את היעד לעבור את שלב הבתים, סימנו וי על המשימה הזאת, לאחר מכן רבע גמר, אולימפיאדה ועכשיו המטרה היא להגיע לגמר. בלי קשר לזהות היריבה, אנחנו רעבים מתמיד, אנחנו לא נינוחים, לא מחכים לאיזושהי טפיחה על השכם ולא מרוצים יותר מדי מעצמנו. אנחנו פה, אנחנו שני משחקים מתואר היסטורי ונעשה הכל כדי להשיג את זה”.

על אנגליה אמר: “אנגליה היא הנבחרת הטובה בעולם מבלי קשר למה שהיא תעשה בטורניר הזה. הסגל הכי נוצץ, הקבוצה הכי טובה, עד עתה הם לא ספגו שער אחד, את כל המשחקים הם מנצחים עם שער ריק והאתגר הוא גדול מאוד, אבל אין אתגר שהוא בלתי אפשרי. כל יריבה יש את החסרונות שלה למרות שעד עכשיו לא כל כך מצאו באנגליה חסרונות באליפות הזו. ראיתי את המשחקים שלהם כמה פעמים, ננתח אותם ונבוא טובים יותר מהמשחק הקודם מולם, רעבים יותר ומאמינים יותר. נצטרך להתעלות, לצאת מגדרנו, לנצל את החולשות המעטות שיש להם ובסופו של דבר לנצח במאצ’אפים האישיים ואני מקווה מאוד שנעשה את זה במשחק הספציפי הזה”.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן