חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למרות נסיונות לחבל בהזדמנות: הפועל שמשון במבחני העלייה לליגה ב'

אחרי תלונה שהוגשה להתאחדות לכדורגל, הסירה הקבוצה השדרותית את רישומה לאחר האיחוד וסללה את הדרך למשחק העליה לליגה ב שיתקיים בעוד שבועיים

הפועל שמשון אשקלון מועמדת לעלייה לליגה ב', ובעוד כשבועיים תשחק מול קריית עקרון על משחק העליה באיצטדיון רמת גן.

הדרך למשחק העליה לא הייתה קלה כלל. יו"ר המועדון מתי חג'אג' נאלץ להתמודד עם קשיים רבים עד להסרת שדרות מהרישום בהתאחדות לכדורגל ולטענתו, מי עומד מאחורי הקשיים הם דווקא בכירים בעיריית אשקלון.

"היום בישרו לי ש׳הפועל שמשון אשקלון׳ תשתתף במשחק, שהמנצחת בו, תקבל כרטיס עליה לליגה ב׳.ה% המשחק ייערך באצטדיון רמת גן בתאריך 19.09 בשעה 18:30 כאשר היריבה שלנו היא ׳מכבי עקרון׳.

מעבר להזדמנות החד-פעמית לשים את אשקלון על מפת הכדורגל הארצי, קיבלנו אפשרות להבקיע ׳שער זהב׳ שיחזיר את הכדורגל באשקלון למסלול הנכון.

לצערי הרב, בכירים בעירייה ניסו, עד לפני שעות אחדות, לחבל בהזדמנות שקיבלנו, ובדרכים עקלקלות מנהלים משא ומתן בכדי להעביר את ההזדמנות להשתתפות במשחק העלייה לקבוצה מעיר אחרת – נסיון שנכשל.

אני קורא לכל התושבים שהכדורגל בעיר חשוב להם להצטרף אלינו למשימה החשובה הזאת – בואו נציל ביחד את הכדורגל בעיר, בואו נעלה ליגה ביחד!

אני פונה לראש העיר ומבקש, בכל לשון של בקשה, אנחנו צריכים אותך – אוהדי הכדורגל, חובבי הספורט בעיר ותושבים שרוצים לראות את קבוצת הכדורגל העירונית שלהם מצליחה. אנא ממך בוא לא נפספס את ההזדמנות הזו, כנס לאירוע, תציל את הכדורגל, יש לנו הזדמנות שלא תחזור".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

אחרי תלונה שהוגשה להתאחדות לכדורגל, הסירה הקבוצה השדרותית את רישומה לאחר האיחוד וסללה את הדרך למשחק העליה לליגה ב שיתקיים בעוד שבועיים
דילוג לתוכן