חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"ללכת עשר דקות בשביל נדנדה": תושבי עיר היין זועמים עיריית אשקלון

בימים אלו מסתיימות עבודות הקמת גן השעשועים הראשון בשכונת עיר היין והתושבים לא ממש מרוצים: "קודם תדאגו לתאורה"

בימים אלו מגיעות לסיומן עבודות ההקמה של גן השעשועים הראשון בשכונת עיר היין אלא שלא כולם מרוצים. התושבים "הותיקים" יותר בשכונה טוענים כי גן המשחקים החדש מוקם באזור החדיש יותר בשכונה ולא בזה שמאוכלס מזה שנה וחצי.

התושבים הביעו את אכזבתם לאור החלטת העירייה להקים את גן השעשועים ברחוב ארגמן בעוד הם טוענים כי אזור היוצרים מאוכלס כבר זמן רב וסובל ממכרסמים, חוסר פיתוח, וגם מחסור באזורי מסחר ותאורה.

איתי סהר בעיר היין

‏סרטון וידאו מ-❤️Milen❤️

בין התגובות שקיבלה העירייה לפרסום נכתב: "איפה הבושה? פארק בעיר היין יותר חשוב מחוסר תאורה מכבישים שמסכנים את הילדים שלנו וכמובן לצוות העירייה שלא נותן מענה ובשיא חוצפתו זורק אותנו במדרגות. אבל כן ככה זה שאתה מעסיק שם אנשים בלי לב ורגש (כמובן כל השיחות מולם מוקלטות) אז את ההצגות פייסבוק שלך תעשה ברחובות אחרים כי את עיר היין אתם פשוט מזעזעים".

בתגובה אחרת נכתב: "מתקנים ממש ברמה נמוכה כמות ילדים ענקית היה צריך לחשוב יותר לעומק עוד לא מאוחר. במקום לשים חבלים ומתקני טיפוס שלא מתאימים כדאי לעשות חישוב מסלול מחדש".

תושב אחר הגיב כי מדובר במרחק רב מהאזור שמאוכלס ברובו: "מגוחך שאנחנו צריכים ללכת עשר דקות בשביל גן שעשועים קטן ונדנדה".

המועמד לראשות העיר איתי סהר פרסום השבוע סרטון ובו חזונו לשכונה: "את הסרטון הזה אנחנו נתחיל בהתחייבות. עיר היין השכונה הזו תהיה אחת השכונות היפות והמתוקתקות במדינת ישראל. כדי שנוכל לעשות את זה וכדי שנוכל לעשות את זה בזמן קצר כמו שאני רוצה נהיה חייבים להחליף את השלטון הנוכחי שתסבך את הפרויקט היפה הזה ככה.

בגדול מה זה הסכם הגג? מי שקבע שתהיה פה שכונה זה המדינה. המדינה מתכננת את השכונה קובעת איך היא תיראה. גשר האמפורות "פארק ההייטק" האגם באגמים – כל זה תכננה המדינה.העיר מקבלת את כל זה חבילה אחת מתוכננת מראש.אז המדינה מתכננת יפה מאוד הקבלנים והיזמים הפרטיים בונים באמת יפה מאוד. החלק שלנו, העירוני, הוא החלק היחיד בהסכם הגג שמבוצע גרוע ובפער! העירייה שלנו מנהלת את העסק הזה לא טוב ואני עדין".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

בימים אלו מסתיימות עבודות הקמת גן השעשועים הראשון בשכונת עיר היין והתושבים לא ממש מרוצים: "קודם תדאגו לתאורה"
דילוג לתוכן