חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"לא לסכן את הילדים": המשבר של תלמידי והורי אשקלון מגיע לשיאו

עיריית אשקלון בתום הערכת מצב ובכפוף לאישור פיקוד העורף, אישרה לקיים למרות הלחימה לימודים במתווה קפסולות, אך יש מי שמתנגדים.

הורים רבים הודיעו כי למרות פתיחת מוסדות החינוך, לא ישלחו את ילדיהם לבתי הספר מחשש לירי רקטי בזמן הלימודים. כך למשל אתמול, בזמן שחלק מהתלמידים שהו בבתי הספר – הופעלה אזעקה בשל ירי לעבר העיר. כלל הרקטות יורטו.

יו"ר הנהגת ההורים שיגר אמש מכתב לעירייה וביקש להשהות את המתווה ביומיים הקרובים: "בעקבות פניות רבות של הורים אל היו"רים הכיתתיים והבית ספריים והחשש בהיעדר מיגון מספק בדרך מהבית לביה"ס וממנו אליו, חוסר הוודאות והתגברות הלחימה, אי הגעה לממד בזמן המוגדר עפי הנחיות פקער (30 שניות) על אף התרגולים במהלך הפסקת האש, לא נוכל לקחת סיכון ועלינו לנהוג באחריות כפי ילדינו.

אין לנו ספק, שהחזרה לשגרה וקיום שגרת מלחמה חשובה להמשכיות המשק ובעיקר לחוסן של החברה ושל הילדים בעיקר אך עם זאת, קיים חשש גדול בקרב הרוב המוחלט של ההורים. הנני מודע לעובדה שהדעות חלוקות.

דודו לוי. צילום אלדד עובדיה

עקב זאת, פורום ההורים נאלץ לבקש מהרשות ומנהל החינוך להעביר ביומיים הקרובים את הלמידה לזום מלא בקרב כיתות י יא יב, לא לסכן את הילדים והצוותים ומכך פונה להורים בתיכונים לא לשלוח מחר וביומיים הקרובים את הילדים לביה"ס מחשש אמיתי לבטחונם במטרה לקיים המשך למידה בזום עד להערכת מצב מחודשת".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן