חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לא דמיינתם: גשם וסופות ברקים באשקלון | התחזית המלאה

זה קיץ? אשקלון התעוררה הבוקר למזג אוויר משונה - סופות רעמים, גשם ובהמשך גם שרב. מה עוד צפוי בסוף השבוע? | מילן מועלם

חודש יוני בעיצומו ומזג האוויר משתגע: גשם ירד לאורך הלילה באשקלון מלווה בסופות רעמים. מזג האוויר ההפכפך ילווה אותנו גם בשעות הקרובות כשהיום צפוי להיות שרבי ועד 35 מעלות. מחר צפויה ירידה ניכרת בטמפרטורות.

לצד זאת, אחרי מחדל הפסקות החשמל בשבוע שעבר, הופעלו באשקלון 2 יחידות בתחנת הכח רוטנברג, בעוד שה-2 האחרות לא יופעלו. אחת מאחר ונמצאת בשיפוצים והשניה תקולה. בחברת החשמל מעריכים כי בשרב שיגיע לשיאו בצהריים לא יהיו ניתוקי חשמל כמו בשבוע שעבר.

אתמול התקיימה הערכת מצב מיוחדת לקראת סוף השבוע השרבי בחברת נגה המנהלת את מערכות החשמל בישראל במסגרתה ניתנה החלטה להפעיל את כל היחידות התקינות בתחנות הכח הפחמיות. צריכת החשמל צפויה להגיע בשיא לכ-12.5 אלף מגה-וואט. בנוסף ובניגוד לסופשבוע שעבר, האובך לא צפוי להיות כבד ובמהלך היום ניתן יהיה להפיק חשמל גם מאנרגיות מתחדשות.

בחסות הגשם: תאונת דרכים סמוך למבקיעים

בשעה 5:20 הוקפצו צוותי הצלה וחילוץ לטפל בתאונת דרכים שהתרחשה בצומת מבקיעים לכיון דרום. בתאונה היו מעורבים מיניבוס ורכב פרטי. בתחילה דווח על 13 נפגעים בדרגות שונות. מד"א פינו לבית החולים ברזילי ארבעה פצועים, אחד מהם באורח קשה.

כונן מד"א-הצלה דרום יעקב אביעזרי שהגיע למקום מספר: "בהגיעי למקום יחד עם כוננים נוספים וצוותי מגן דוד רבים הבחנו במיניבוס שהיה מעורב בתאונה עם רכב פרטי. בדקנו במקום את כל נוסעי המיניבוס והרכב והענקנו טיפול רפואי ראשוני לכמה פצועים במקום".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

זה קיץ? אשקלון התעוררה הבוקר למזג אוויר משונה - סופות רעמים, גשם ובהמשך גם שרב. מה עוד צפוי בסוף השבוע? | מילן מועלם
דילוג לתוכן