חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל מה שצריך לדעת לפני חופשה בקפריסין הטורקית

תחילה, יש לציין כי בניגוד לדעה הציבורית הרווחת, קפריסין הצפונית היא יעד תיירותי מודרני לחלוטין ולמען האמת, מדובר על אחת מהמדינות היחידות ברחבי העולם שנושאת מגמת צמיחה חיובית בכלל היבטי החיים, בין אם מדובר על ענף התיירות, ההשכלה, הכלכלה ועוד. למעשה, מתפתחות התשתיות בקצב ניכר באמצעות תמיכת האיחוד האירופי, כאשר ישנה הרחבה של כבישים בין עירוניים והתחדשות עירונית ברחבי המדינה כולה. ביעד תוכלו לפגוש בשורה רחבה של אנשים משכילים, בעוד כי קפריסין הטורקית מכילה בתוכה חמש אוניברסיטאות, והרוב המוחלט של המקומיים הם דוברי אנגלית שוטפת. לכל היתרונות הללו תוכלו להוסיף את העובדה כי מדובר על אזור נעים, שקט נוח, לצד רמות פשיעה נמוכות במיוחד. אז לפני שאתם רצים לבדוק מגוון דילים לקפריסין הטורקית , החלטנו להשוות עבורכם במאמר הבא את שני האזורים המרכזיים של קפריסין, כך שתוכלו לגבש דעה סולידית יותר אודות החוויה שאתם מחפשים.

קפריסין הדרומית או הצפונית?

שאלה שחוזרת על עצמה פעם אחר פעם היא איפה כדאי לבקר – בצד הטורקי או בצד הדרומי של קפריסין? ובכן, ישנם מספר פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון לפני שעונים על שאלה שכזו:

 

  • עלויות – תחילה, חשוב לציין כי קפריסין הצפונית תאפשר לכם לצאת לחופשה זולה יותר, לאור הסיבה הפשוטה כי הצד הטורקי מבוסס על הלירה הטורקית, בעוד כי בצד הדרומי יהיה עליכם לשלם ביורו אירופאי. עם זאת, ללא כל קשר לשימוש במטבע, ניכר כי חופשה בצד הצפוני היא חופשה משתלמת הרבה יותר מבחינה כלכלית.
  • אווירה – סיור בקפריסין הצפונית יעניק לכם חוויה אותנטית יותר, לצד תרבות טורקית עשירה במיוחד, כאשר הצד הדרומי הוא מערבי יותר, מה שבא לידי ביטוי באווירה, באטרקציות ובאופי של האזור כולו.
  • תיירות – לא מעטים הישראלים שמגיעים דווקא אל קפריסין הדרומית, מה שיוצר לא פעם חוויה של חופשה בארץ ולא חופשה בחו"ל. לכן, במידה ואתם מחפשים "להרגיש תיירים" על אמת, קפריסין הצפונית תהיה הבחירה עבורכם, ולהיפך.

אז מה עדיף אתם שואלים? ובכן, מדובר על החלטה אישית לחלוטין, אך במידה ואתם שואלים אותנו? קפריסין הטורקית תציע לכם חוויה אותנטית וייחודית הרבה יותר, לצד עלויות נוחות שלא יקרעו את הכיס שלכם במהלך החופשה.

לא סגורים בצורה סופית על קפריסין הטורקית ומעוניינים לעיין ביעדים נוספים שעשויים לעניין אתכם לקראת החופשה הקרובה שלכם? אם כך, למגוון יעדים בחו"ל לחצו כאן  .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן