חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל מה שטוב בהלוואות בערבות מדינה לעסקים

קרדיט תמונה FREEPIK

כשמתחילים או מרחיבים עסק, אחד הדברים הראשונים שעולה על הדעת הוא השגת מימון. בישראל הלוואות בערבות מדינה הן אופציה פופולרית לעסקים המחפשים סיוע כלכלי. הנה מה שאתה צריך לדעת על הלוואות אלה:

מהן היתרונות של הלוואה בערבות המדינה?

ראשית, הלוואות בערבות מדינה מוצעות באמצעות הקרן לערבות המדינה , מציע שני סוגים של ערבויות: ערבות להלוואה עבור הון חוזר וערבות להלוואה עבור עסק בפיתוח.  שנית, ערבויות אלו יכולות לשמש למגוון מטרות, שבסופו של דבר המטרה שלהם הוא לבסס את  שלישית, תהליך האישור פשוט יחסית לשאר צורות המימון. אתה לא צריך להיות בעל ניקוד אשראי מושלם או בטחונות כדי להיות זכאי להלוואה בערבות מדינה. רביעית, שיעורי הריבית על הלוואות בערבות מדינה נמוכות בדרך כלל מאלה שמציעים בנקים מסחריים. זה הופך אותם לאופציה אטרקטיבית עבור עסקים המחפשים אפשרויות מימון משתלמות. חמישית, אין הגבלה על כמה כסף אתה יכול ללוות באמצעות הלוואה בערבות מדינה. זה הופך אותם לאופציה אידיאלית עבור עסקים עם צרכי הון גדולים. שישית, תנאי ההחזר על הלוואות בערבות מדינה גמישים, מה שהופך אותם לנוחים לעסקים קטנים. שביעית, בנסיבות מסוימות, ייתכן שתוכל לקבל סליחה על סכום הקרן שלך אם תעמוד באבני דרך מסוימות. שמינית, הלוואות בערבות מדינה זמינות לעסקים חדשים וקיימים כאחד…

לעסקים ישראלים המחפשים מימון עומדות בפניהם כמה אפשרויות שונות, אחת מהן היא הלוואות בערבות מדינה. לפני שאתם מגישים בקשה לאחת מההלוואות הללו, חשוב להבין כיצד הן פועלות ומהן הדרישות.

הלוואות בערבות מדינה מוצעות על ידי בנקים מסחריים בישראל ובערבות חלקית על ידי הממשלה. משמעות הדבר היא שאם לא תעמוד בהלוואה, הממשלה תכסה חלק מההפסדים שייגרמו לבנק. כתוצאה מכך, הלוואות אלו נוטות להיות פחות מסוכנות עבור הבנקים ועשויות להציע תנאים נוחים יותר מאשר סוגי מימון אחרים. שהרי הכלל בהלוואות ובמשכנתאות הוא שככל שלבנק יש יותר סיכון שהחוב לא יחזור כך גם הסכום הניתן להלוואה הוא קטן יותר, והתנאים והריבית על ההלוואה הם גדולים יותר. בהלוואה בערבות המדינה בעצם אין סיכון לבנק, ולכן גם התנאים שלה הם מצוינים יחסית להלוואות אחרות מקבילות.

 

כדי להיות זכאי להלוואה בערבות מדינה, העסק שלך חייב לעמוד בקריטריונים מסוימים שנקבעו על ידי הממשלה. כשהתנאים החשובים הוא שאין לעסק תביעה או בעיה כלכלית אקוטית, וכן שהתוכנית העסקית שלו היא הגיונית וטובה.

באופן כללי נוכל לומר שפתיחת או הרחבת עסק בישראל יכולה להיות אתגר, אך עם הכלים והמשאבים הנכונים ניתן לעשות זאת. אם אתה מחפש מימון לעסק שלך, ישנן מספר תוכניות הלוואות בערבות מדינה זמינות כדי לעזור לך להתחיל. במאמר זה נדון כיצד להגיש בקשה להלוואה בערבות מדינה בישראל ולמה לצפות במהלך התהליך. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד!

 

אם אתה שוקל לבקש הלוואה בערבות מדינה עבור העסק הישראלי שלך, וודא שאתה מבין את כל הדרישות והתנאים תחילה. עבודה עם יועץ פיננסי מנוסה יכולה לעזור לך לנווט בתהליך ולהגדיל את סיכויי ההצלחה שלך.

רוצים לשמוע עוד על הלוואה בערבות המדינה? כנסו לאתר GLS פיננסים

הכתבה בחסות Aramapp בניית אתרים קידום פרסום.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן