חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כלא את האקסית והתעלל בה: סרט אימה באשקלון

משטרה
תושב אשקלון הכה את בת זוגו לשעבר, התעלל בה קשות וכלא אותה. לבסוף הצליחה להימלט באמצעות נייד שהשאיר בדירה ללא שיחות יוצאות | לא לבעלי לב חלש | מילן מועלם

כתב אישום מחריד הוגש השבוע נגד תושב העיר בן 30 החשוד במסע התעללות בבת הזוג שלו שרצתה להיפרד. האירוע הקשה התרחש לפני שבועיים באזור המרינה שם שכרו השניים דירה, וכתב האישום מייחס לו עבירות של איומים, כליאת שווא ותקיפה שגורמת חבלה של ממש.

בני הזוג חיו יחד כחמישה חודשים במהלכם נעצר הגבר בשל אלימות כלפי האישה. כששוחרר ממעצר ולמרות צו הרחקה שהוצא נגדו, ארב לה בכניסה לבניין, איים עליה, נכנס איתה לדירה וכלא אותה. שם הכה אותה והתעלל בה בצורה אכזרית. ההתעללות הקשה נמשכה למעלה מ-24 שעות.

משטרה

בכתב האישום תואר כי הוא גזר את ציפורניה, נשך אותה ולא איפשר לה לגשת להתפנות ללא השגחה. הנאשם חנק אותה במיטתה, והכה אותה באגרופים. בהמשך גם שלף סכין של בקבוק יין ואיים כי יחתוך אותה.

מסכת ההתעללות הנוראית המשיכה כשדרש ממנה לגזור את שירות גופו במספרים ואמר כי אם זה יכאב לו הוא "יפוצץ אותה במכות".

לפני שעזב את הדירה לטובת סידורים, הותיר אותה ללא נייד עם שיחות יוצאות ואיים עליה פן תענה לשיחה שאינה ממנו. האישה המיואשת השליכה למרפסת השכנה פתק ובו כתבה תעזרו לי אך לא זכתה למענה.

כמוצא אחרון ניסתה האישה לחייג מהנייד ללא שיחות יוצאות למשטרה והצליחה משום שמדובר במספר חירום וכך נחלצה מדירת ההתעללות בה נכלאה. הנאשם ישאר במעצר עד תום הליכים.

רס"ב אלכס שניטמן

 

רס"ב אלכס שניטמן סיפר: מדובר בזוג שהגיע להתגורר באשקלון לפני מספר חודשים. האישה התלוננה נגדו בגין אלימות והוא נעצר, נחקר ושוחרר בערבות עם הרחקה מבת הזוג. מיד לאחר שחתם על הערבות הוא ארב לאישה בכניסה לביתה, הפחיד אותה ועלה איתה לדירה. הוא לא נתן לה לזוז ממנו ולא לצאת מהבית למרות שאמרה לו שהיא צריכה לצאת. הוא התעלל בה, גזר את ציפורניה, איים לחתוך אותה ודרש ממנה לדעת מי הפציר בה להתלונן עליו וכך הם העבירו את הלילה וגם שניסתה להיעזר בשכנה וכתבה לה "הצילו" השכנה החזירה לה את הפתק כנראה כי אינה מבינה עברית. בסופו של דבר האישה הצליחה להתקשר למוקד, מצאנו אותה עם חבלות בפנים והבן זוג נעלם. ברגע שמצאנו אותו הוא נעצר ונכלא עד תום הליכים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תושב אשקלון הכה את בת זוגו לשעבר, התעלל בה קשות וכלא אותה. לבסוף הצליחה להימלט באמצעות נייד שהשאיר בדירה ללא שיחות יוצאות | לא לבעלי לב חלש | מילן מועלם
דילוג לתוכן