חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד מחשבה מייצרת מציאות?

קרדיט לתמונה Freepik

ככל הנראה יצא לכם לשמוע את המשפט "מחשבה מייצרת מציאות" מספר פעמים בחייכם. אך באיזה אופן המחשבה יכולה להפוך למציאות ברת קיימא? המוטו הזה לא סתם הפך להיות למוטו שכולם משתמשים בו בכל הזדמנות. ככל הנראה יש מאחוריו היגיון, והגיע הזמן שאתם תבינו איך המחשבה שעוברת בראשכם הופכת למציאות. תזכרו כי היכולת שלכם לשנות את חייכם לטובה היא אמיתית ואפשרית, רק תדעו איך להשתמש בה. מה שהיה נראה לכם עד לא מזמן כלא אפשרי, הוא כבר מזמן משהו שבהישג יד שלכם.

פעולות יזומות להשגת המטרה

מחשבה מייצרת מציאות מכיוון שמה שאתם חושבים, זה בפועל מה שאתם גם עושים. אם תהיה לכם מחשבה להשיג משהו מסוים, ככל הנראה תפעלו כדי להשיגו. הפעולות יכולות להיות פעולות יזומות שנעשות על ידכם או פעולות שאתם עושים ללא מחשבת תחילה. כולנו נרצה להשיג את המטרות והמחשבות שנמצאות בראשו, ונעשה זאת בדרכים מגוונות ושונות. זוהי הסיבה שבגינה כל מה שנמצא לכם בראש, יהפוך למציאותי מיום ליום. בכל יום מחדש תעשו עוד צעד אל עבר השגת המטרה, אותה מחשבה שנמצאת בראשכם.

ניצול של כל הזדמנות שמגיעה

על מנת להפוך מחשבה למציאות, חובה לנצל כל הזדמנות שעומדת לפניכם. אנשים שלא מנצלים הזדמנויות ימצאו את עצמם משתרכים מאחור, ומתקשים להגשים את חלומם. גם במקרה הזה ההזדמנות יכולה להיות ברורה מאוד או קצת פחות ברורה למתבונן מהצד. הכי חשוב שאתם תהיו עם אצבע על הדופק, ותדעו לקחת כל הזדמנות שמגיעה בשתי ידיים. אנשים שלא ינצלו את ההזדמנויות השונות ימצאו את עצמם בבעיה משמעותית שמתקשה עליהם בהמשך הדרך.

עבודה מתוך מיקוד פנימי

לכל אחד מאיתנו יש את המיקוד הפנימי שמכווין אותנו אל עבר המטרות שניצבות מולנו. המיקוד הפנימי שלכם חייב להיבנות מתוך מחשבה של מציאות שתרצו שתהפוך לברת השגה. המיקוד יגרום לכך שכל פעולה שתעשו תהיה פעולה שהמטרה הזאת מתבססת על פיה. ככל שהמיקוד הפנימי יהיה אפקטיבי יותר, כך המחשבה באמת תגבש ותרקום את המציאות. לעיתים אנו אפילו לא שמים לב עד כמה המיקוד הפנימי הוא אמיתי ואותנטי. כל פעולה שתעשו תהיה כזאת שאמורה בדרך כזאת או אחרת להשיג את אותה מציאות.

נבואות מגשימות את עצמן

לא סתם אומרים כי נביאות מגשימות את עצמן, כל נבואה היא כזאת שמתרחשת בשלב מסוים. לא פעם יצא לכם לחשוב על משהו ספציפי, ובפועל לראות אותו רוקם עור וגידים לנגד עיניכם. זוהי הסיבה שבגללה כל מחשבה שתחשבו לעצמכם יכולה להפוך למציאות בשלב מסוים. לא מן הנמנע כי המחשבה לא תהפוך למציאות בדיוק כפי שהיא, אך היא בהחלט יכולה להיות קרובה לכך. גם אם המחשבה לא תהפוך למציאות מדויקת, זה יהיה מספיק טוב מבחינתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן