חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"ילדנו לא הפקר": הפגנת הורים התקיימה ברחבת היכל התרבות באשקלון

 

מאות הורים התכנסו ברחבת היכל התרבות להפגנה שאורגנה במספר מוקדים בישראל – על רקע ריבוי מקרי האלימות בתקופה האחרונה.

ההורים מחו על יחסם של צוותי החינוך לילדים וזאת על רקע מספר פרשות שהתרחשו בימים האחרונים בעיר והאחרונה שבהן – הבוקר בגן בנווה דקלים.

כזכור, בעקבות הקלטות שנחשפו, החליט ראש מנהל חינוך להשעות את סייעת הבוקר של הגן כשגם הגננת תוזמן לבירור במשרד החינוך לאור העובדה שעבדה עם הסייעת ולא דיווחה על התנהגותה. ממשרד החינוך נמסר הערב: מחוז הדרום במשרד החינוך: "הנושא הועבר לבדיקת עיריית אשקלון ובמקביל מתקיימת בדיקה של גורמי המשמעת במשרד החינוך".

המועמד למועצת העיר מתי חג'ג' הגיע לתמוך בהורים וכתב: "כשאתם שמים את הילד בבוקר בגן, אתם מתפללים שהוא בידים הכי טובות שיש. בשביל זה הן שם – הסייעות. בימים האחרונים אני נפגש עם קבוצות של סייעות בגני הילדים בעיר. כמי שמכיר את התחום מקרוב (אשתי עבדה כסייעת מספר שנים), אני יכול להבין את המצוקות והמורכבויות שהן מתמודדות איתן ביום-יום.

השגרה, הלחץ, האחריות, העבודה שמחייבת פוקוס תמידי – כל אלה הם מתכון לשחיקתן של הסייעות. האלימות בגני הילדים לא פוסחת על העיר אשקלון ובשנים האחרונות היינו עדים למקרים מזעזעים. המקרה האחרון, לפני מספר ימים, בו גננת הותקפה ע״י סייעת היה גם הוא קיצוני.

אז קודם כל, חשוב להבין שרובן ככולן של הסייעות עושות עבודה מדהימה, נותנות את הנשמה לילדים שלנו ועל זה מגיעה להן תודה גדולה. אני בדעה שחשוב לשפר את תנאי העבודה שלהן, סייעת שטוב לה = ילדים שטוב להם, זו משוואה פשוטה, ולכן לקחתי על עצמי שעם כניסתי למועצת העיר אבנה תוכנית, יחד עם ועד העובדים של החברה העירונית, לשיפור התנאים שלהן.

יחד עם זאת, בכדי לתת שקט להורים ולהבטיח שילדיהם בידיים טובות, אעלה הצעה לסדר יומה של המועצה להגברת הפיקוח תוך שילוב נציגי ההורים. כמו כן, הערב השתתפתי בהפגנת הורים ממטה המאבק באשקלון. אני שומע את הדאגות שלהם ומבין שאנחנו חייבים להתייצב לצידם ולעשות, כרשות מקומית, ה-כ-ל! בכדי שהם יוכלו להיות רגועים ושקטים כשהם משאירים את הילדים בגנים. אני בטוח שבדרך זו נוכל לשפר עבור כולם את המצב ונצליח להביא שינוי של ממש".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן