חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יו"ר פורום ההורים העירוני במסר ברור 📸

בפורום ההורים העירוני נמצאים בקשר רציף עם העירייה ועושים סדר בהמולת הקורונה 📸 מילן מועלם


בעיריית אשקלון ופורום ההורים העירוני מנסים בשעות האחרונות לזרז את ביצוע הבדיקות לתלמידות אולפנת צביה. מדובר בכ-600 תלמידות ואנשי צוות שהופנו לבדיקות ובידוד.

בעירייה סיפרו שראש העיר תומר גלאם מנסה להביא ניידת דרייב אין לעיר. בשעות האחרונות מתנהלות שיחות מול משרד החינוך והבריאות לגבי המשך ההתנהלות.

בשלב זה אין כוונה לסגור בתי ספר בעיר ועם זאת גם בבית יחזקאל וגם ברונסון מחכים לתשובות של תלמידים שנחשפו לקורונה.

אברהם רווח, יו"ר פורום ההורים העירוני אמר היום: "עם היוודע כי נמצאה באולפנא תלמידה מאומתת כחולת קורונה. פורם ההורים העירוני החל בקשר רציף עם כלל הגורמים הנוגעים בדבר לרבות משרד הבריאות החינוך ועיריית אשקלון.אנו פועלים להעברת המידע בצורה מסודרת על מנת למנוע זליגת מידע בלתי אמין.

אברהם רווח, יו"ר פורום ההורים העירוני

 

נכון לרגע זה ובהתאם להנחיית משרד החינוך הבנות נכנסות לבידוד עד לתאריך 8/6 עד ועד בכלל. במהלך הזמן הזה יבוצעו בדיקות לכלל התלמידות והצוות על מנת לאפשר אם קיים חלילה קבלת תשובות מהירה של מצב התחלואה בבית הספר.

השאלות רבות והלבטים והפחדים מובנים לחלוטין, אך מאידך בהחלט כדאי שלא להיות ניזונים ממידע שגוי ולא מוסמך ולהיצמד אך ורק להנחיות המגיעות דרך הרשות או הנהלת האולפנא.

חשוב להקפיד על הוראות משרד הבריאות ולאפשר תנאי בידוד כנדרש לבנות, על מנת לשמור על שלומם של שאר בני המשפחה אשר ממשיכים להתנהל כבשיגרה, וכמובן של שאר הציבור.

מערכת הלמידה מרחוק של האולפנא חוזרת בימים אלו לפעול וזאת על מנת למלא את החסר הלימודי ולאפשר שיגרת לימודים בריאה ולהכין את הבנות כנדרש לקראת המבחנים.

אני שב ומבקש בכל לשון של בקשה שנשמור כולנו בהקפדה יתרה על כללי הזהירות אשר יש בהם בכדי לצמצם עד למינימום את התפשטות הנגיף וזוהי חובתנו הדתית המוסרית והלאומית.

צוות פורום ההורים העירוני במעקב תמידי אודות המתרחש ועומד לרשותכם ככל שידרש. בברכת בריאות איתנה לכולם".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן