חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יו"ר פורום ההורים העירוני:"העדר למידה-מסוכן"📸

אברהם רווח, העומד בראש פורום ההורים העירוני, החליט להיאבק על חזרה מלאה ללימודים גם של תלמידי כיתות ה-ו: "במשחק על ילדנו, אנחנו לא משחקים" 📸מילן מועלם


במקביל להצהרתו של שר החינוך, יואב גלנט, שהבהיר שיעשה הכל לפתוח את שנת הלימודים ב-1.9, הצהיר הערב יו"ר פורום ההורים העירוני, אברהם רווח, שהפורום ילחם להחזיר גם את תלמידי כיתות ה-ו ללמידה מלאה.

נכון לעכשיו, במתווה המוסכם, אמורים תלמידי כיתות ה-ו ללמוד רק פעמיים בשבוע בבית הספר ושאר השבוע בלמידה מרחוק.

בהודעה שפרסם כתב רווח:  "מיותר לציין כי אנו עוסקים במלאכת החינוך בהצלת נפשות במובן הכי פשוט של המילים.

עלינו לזכור, נבחרנו לשרת את הציבור ואל לנו לעמוד מנגד ולהחריש בזמן שההחלטות המתקבלות אודות ילדנו יובילו לכאוס חברתי ולפגיעה ממשית בלומדי מערכת החינוך ולפחות בגיל הצעיר.

עצם המחשבה כי ילדים קטנים עתידים למצוא את עצמם יושבים ללא מעש, ללא מסגרת מוסדרת, ללא פיקוח ובקרה ימים על גבי ימים מדירה שינה מעיניי ואני בטוח שגם מעיני רבים וטובים אחרים.

נכון אמת הדבר, נדרש לחשוב מחוץ לקופסה על מנת לאתר פתרונות יצירתיים לטובת העניין ובודאי שיש לאגום את כל המשאבים והיכולות לשם קיום העניין וזהו תפקידנו. התקופה מאתגרת והסכנות רבות אבל בהעדר מערך לימודי תקין התקופה תהיה מאתגרת יותר והסכנות יגדלו שבעתיים.

אני אומר לא עוד. עלינו כולנו כאיש אחד לעמוד בפרץ ולא לאפשר קבלת החלטות כאשר אנו מובלים. אנו שותפים מלאים ומובלים כל אחד בעירו דרך וחזון ומטרתנו לאפשר להורים ולתלמידים מינימום של קשיים בדרך.

אני קורא לכולם להתאחד סביב ההחלטה האומרת מפורשות שלא נאפשר את פתיחת שנת הלימודים במציאות בה חלק לא מבוטל של ילדים מופקר ללא פתרונות מהותיים וללא כלים אשר אותם רק מסגרת לימודית יכולה להעניק.

לא העת למחלוקות ולריבוי דעות ועל כולנו להיות תמימי דעים כי הדבר החשוב לנו מכל הוא הצלחת הילדים תוך שמירה על מערך לימודי תקין.

אנא חשבו על אותו ילד בן 10 אשר גם בהיותו במסגרת הוא מאתגר ופתאום מוצא הוא את עצמו לבד בבית ללא השגחה ללא מערך למידה מסודר ללא עין בוחנת ויד מלטפת. האם אנו יכולים לעמוד מנגד ולאפשר זאת ? האם נחריש ?

אנא מכם פונה אני אליכם משום שמכיר אני בכוחנו ויודע מעלתנו במאבקים תדירים להצלחת הילדים. כולנו כאיש אחד אומרים למשרד החינוך עד כאן: במשחק הזה על ילדנו אנו לא משחקים".

לסיום הוסיף רווח: "אנו קשובים לרחשי ליבם של ההורים ועושים הכל על מנת לדאוג לרווחת כלל התלמידים וכל החלטה שתתקבל תהיה בשותפות מלאה איתנו ורק לאחר בחינת מכלול הדברים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן