חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טרגדיה בצומת סילבר: גבר התאבד בתליה ואותר על ידי תלמידים

מחזה נוראי לעיני התלמידים: גבר התאבד בתלייה סמוך למוסד חינוכי, צוותי חוסן הוזעקו למקום | מילן מועלם

טרגדיה קשה היום לתלמידי כפר סילבר: גבר התאבד היום בצומת סילבר ואותר על ידי תלמידי חטיבת ביניים כשהוא על עמוד חשמל. התלמידים ההמומים הזעיקו צוותי רפואה ומשטרה למקום.

צוותי חוסן של המועצה האזורית חוף אשקלון הגיעו גם הם לזירה והמועצה כינסה צוות לשעת חירום על מנת לטפל בתלמידים שהיו עדים למחזה הקשה. מנהל החינוך יצר קשר עם משפחות התלמידים ושיתף את כלל ההורים במקרה הקשה.

מהמועצה האזורית חוף אשקלון נמסר: "צוותים של מנהל החינוך והשירות הפסיכולוגי נמצאים כרגע במקום ומשוחחים עם התלמידים לגבי האירוע".

מהמשטרה נמסר כי אין חשד לפלילים וכי ככל הנראה כאמור מדובר בהתאבדות. חוקרים שהגיעו למקום אספו ממצאים. במקביל, צוות זק"א פעל גם הוא במקום. זהות הגבר אינה ידועה אך ככל הנראה מדובר באדם שמקבץ נדבות באזור תקופה ארוכה.

"התלמידים הזעיקו באחריות רבה את כוחות ההצלה"

כרמית הרוש, ראש מנהל חינוך במועצה האזורית פרסמה הערב הודעה להורי המועצה: "לפני כשעתיים התרחש אירוע אובדני מצער שבו נמצא אדם ללא רוח חיים בצומת הקוסמוס. מס׳ תלמידים בוגרים מהכפר שזיהו את האירוע הזעיקו באחריות רבה את כוחות ההצלה".

"אוטובוס המועצה שהסיע את תלמידי ביה״ס היסודי שדות סילבר חלף במקום וחלק מהתלמידים הבחינו במראה הקשה. עם קבלת הדיוווח התכנס צוות לשעת חירום שכלל את מנהל החינוך במועצה, נציגי השרות הפסיכולוגי במטה משרד החינוך ובמועצה, צוותי טיפול של הכפר וביה״ס היסודי".

"אנו ממליצים לאפשר לילדים שראו או שמעו לאוורר את רגשותיהם בשיח אחראי שיתקיים גם במסגרות בתי הספר. ככל שהנכם זקוקים להיוועצות או שיח אישי יועצות ביה״ס (היסודי והכפר), פסיכולוגים של המוסדות במועצה ומרכז החוסן עומדים לרשותכם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

מחזה נוראי לעיני התלמידים: גבר התאבד בתלייה סמוך למוסד חינוכי, צוותי חוסן הוזעקו למקום | מילן מועלם
דילוג לתוכן