חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טרגדיה בלוס אנג'לס: תושב אשקלון שנרצח – יובא למנוחות במיאמי

ג'קי אביו של אמיל בישר כי הלוויתו תיערך במיאמי לצד המשפחה שהקים שם: "ילד שכולו נתינה, הוא היה שולח אלינו כסף לעזור לנו" | מילן מועלם

אמיל לחזיאל שנרצח בלוס אנג'לס – יובא למנוחות במיאמי שם התגורר עם אשתו וילדיו, כך סיפר הבוקר אביו ג'קי ל-ynet. משפחתו מתקשה להתאושש מהבשורה הקשה שנחתה עליהם אתמול בבוקר. לחזיאל התגורר במיאמי שמונה שנים.

אביו ג'קי שהיה קשור אליו מאוד ובעת שהתגורר באשקלון אף ניהלו עסק לסחר ברכבים יחד סיפר בריאיון ל-ynet: "אמיל הוא הבן הבכור שלי. הוא חי במיאמי ונסע לפגישות בלוס אנג'לס ונפגש שם עם אנשים שהוא הכיר".

No Title

A homicide investigation is underway, the LAPD said. Subscribe to FOX 11 Los Angeles: https://www.youtube.com/channel/UCHfF8wFnipMeDpJf8OmMxDg?sub_confirmation=1 Watch FOX 11 Los Angeles Live: https://www.foxla.com/live FOX 11 delivers breaking news, live events, undercover investigations, police chases, true crime files, business news, celebrities and entertainment on Good Day LA (GDLA) and local stories from Los Angeles, Long Beach, Pasadena and across the nation.

עוד הוסיף: "אמיל אהב את המשפחה שלו ודאג לה. הוא היה ילד שהגיע להישגים בחיים. נכון שהיו לו גם נפילות אבל הוא ידע לקום. הוא פתח שם גם סוכנות לרכבים כדי לשפר את מצבו הכלכלי. אמיל היה ילד שכולו נתינה. הוא היה שולח כסף אלינו להורים, לעזור לנו".

עוד סיפר: "הייתי בקשר עם אשתו במיאמי. היא התעקשה לקבור אותו שם. כולנו בהלם. אף אחד לא יודע מה קרה. יש מלא גרסאות. אני מבין שהוא נפגש שם עם אנשים שהוא הכיר אבל מעבר לזה אין לי מושג".

עד כה לא נעצר החשוד ברצח והחקירה בארצות הברית נמשכת. כאמור ישנן גרסאות שונות בנוגע לסיבת הרצח – מה שכבר כעת ברור שהנרצח שיחק פוקר בבית מגורים פרטי, נקרא לצאת החוצה ואז תוך כדי שיחה עם אלמוני נורה. בארה"ב דווח כי צוותי ההצלה החלו בביצוע פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו של לחזיאל.

אחד מעדי הראייה לרצח היה אדם דווין, כוכב סרטי "פיץ' פרפקט" שתיאר את מה שראה לפני הרצח: "אנשים בצד השני של הרחוב שיחקו משחק פוקר מטורף. הם הגיעו במכוניות למבורגיני, בנטלי, רולס רויס, בטוח ששיחקו שם קלפים. היה כיף לראות את זה, אז אני ואשתי צפינו מהמרפסת, זה נראה מטורף ואז מישהו נרצח".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

ג'קי אביו של אמיל בישר כי הלוויתו תיערך במיאמי לצד המשפחה שהקים שם: "ילד שכולו נתינה, הוא היה שולח אלינו כסף לעזור לנו" | מילן מועלם
דילוג לתוכן