חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טופ 9: המסעדה האשקלונית התברגה בדירוג יוקרתי

טופ 9: מסעדה חוף אשקלונית בחוף דלילה נכנסה לרשימת הטובות ביותר של מאקו | מילן מועלם


הקיץ הגיע ואיתו גל המבקרים בחופי הים באשקלון. בהיעדר אטרקציות אחרות בעיר – החופים שלנו הם בהחלט תחליף משובח. מסעדות החוף באשקלון מתפרנסות בצורה מכובדת עד מאוד בחודשים החמים על ידי תושבי חוץ נלהבים שמגלים שאשקלון היא לא רק עיר מוכת טילים. הקולינריה במסעדות בחופים משתבחת משנה לשנה ובסופי שבוע קשה למצוא מקום פנוי במי מהן. כולם בהחלט מוצלחות ועושות כבוד לעיר שלנו. 

בסוף השבוע האחרון נבחרה מסעדה אחת מאשקלון לטופ 9 של מסעדות בחוף בישראל. ובכן, מאקו אוכל בחרו במסעדת הארצ'י שממוקמת בחוף דלילה ונמצאת שם כבר שנים. כל אשקלוני מכיר את המקום שפועל בכל ימות השנה ומשמש גם כבר מוצלח במיקום היפה ביותר באשקלון. אגב, בעלי המקום הם שדחפו לשיפוץ מיידי בחוף דלילה. העירייה תכננה לבצע את העבודות רק בשנה הבאה אבל בלחץ בעלי המסעדות בדלילה – השיפוץ הוקדם והחוף שינה את פניו משמעותית.

כתבת האוכל של מאקו שיתפה את גולשי האתר בבחירתה: "ארצ'י הוא בר-מסעדה שפועל קרוב לעשור בחוף דלילה. הוא לא ממש על החוף אלא במרחק כמה מטרים ממנו ואם תופסים את המקום הנכון אפשר ליהנות מהנוף הכחול. המקום הזה מלא אופי ויש בו מוזיקה מעולה, הקהל מגוון מאוד ובתפריט יש את כל מה שרוצים לאכול במסעדת חוף". 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן