חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טופ 20: החופים במועצה האזורית ובאשקלון מככבים בדירוג היוקרתי

תושבי המועצה האזורית חוף אשקלון יכולים להיות מרוצים הערב. אתר מאקו גיבש קריטריונים שונים לדירוג החופים הטובים בישראל. בסיומו של תהליך דורגו רשימת החופים המוכרזים הטובים ביותר בארץ.

במקום הראשון על פי הדירוג – חוף ניצנים. במאקו ציינו "אם אתם מחפשים חוף מרווח שיש בו פשוט הכל – ניצנים הוא החוף עבורכם. חוף חולי רחב ידיים בלב שמורת החוף הגדולה בישראל. אפשר ליהנות בו מקמפינג, מדורות, ברביקיו, מוזיקה ואפילו מסיבות. במקום יש גם הצללה, מקלחות, שירותים וחניה חינם. החוף מציע סבסוד מחירים לתושבי העיר, מתקנים לילדים ומתקני ספורט".

במקום השלישי – חוף זיקים. במאקו ציינו "החוף המוכרז הדרומי ביותר בישראל מציע הודות למיקומו מרחב גדול, ומאפשר להגשים כמעט כל חלום – מקמפינג ומסיבות ועד מסעדות, מתקני ספורט ומתקנים לילדים. מחירי הכיסאות והשמשיות בחוף זיקים נמוכים באופן ניכר מחופים האחרים, ודרכי ההגעה אליו בתחבורה ציבורית פשוטות לתושבים המתגוררים סמוך – והמועצה מפעילה אוטובוס ייחודי בחודשי יולי–אוגוסט, שמסיע ומחזיר ללא עלות את תושבי המועצה, רק צריך להירשם מראש. אם מתחשק לכם לטייל קצת בדיונות וליהנות מהטבע, עברו את הנחל לצד הצפוני לעבר שמורת חולות זיקים".

במקום הרביעי, חוף דלילה באשקלון. על החוף נכתב: "אחד מחופיה הוותיקים והבולטים של אשקלון הוא החוף היפהפה דלילה, הנגיש באופן מלא ומציע את כל השירותים הבסיסיים, מחניה ועד מקלחות ושירותים, וגם מבחר מגוון של מסעדות ואוכל רחוב מושלם לים. תושבי המקום זכאים לסבסוד מפנק במחירים, וההגעה בתחבורה הציבורית נוחה בהחלט. בעונת הקיץ פועלות בטיילת במות בידור ויש לא מעט פעילויות לילדים".

חוף הים באשקלון. צילום: אדי ישראל
📸איתמר רביבו

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו: "אני שמח וגאה על התוצאה. הבטחנו מעצמה, וקיימנו גם בחופי הים. במועצה האזורית חוף אשקלון ישנם נופים וחופים מהיפים והמובחרים ביותר בישראל, ועכשיו זה גם רשמי. אנחנו נמשיך לפעול כדי שתושבינו והמבקרים בחופים יוכלו להמשיך ולהינות משירות איכותי לצד ניקיון, אטרקציות, מתקנים משודרגים וחווייה ברמה גבוהה. יישר כח לכל העוסקים במלאכה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן