חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חשד לנקמה: פרטים חדשים על חיסול העבריין דודו סאלם באשקלון

האחים שנעצרו בחשד למעורבות ברצח, העזות לבצע ירי לאור יום בשכונת מגורים ותיקי הרצח שטרם פוענחו בימ"ר לכיש | אשקלון עיר פשע - תמונת מצב

ללא פחד: העבריין דודו סאלם שנורה אתמול למוות לאור יום ברחוב עולי הגרדום, הוא בעל היסטוריה מפוארת בעולם הפלילי.

סאלם היה מזוהה בעבר עם ארגון הפשע של בני שלמה, יחד עם רזיאל רווח ודניאל מלסה. אחרי הסולחה שערך יד ימינו של שלמה, אייל נגר עם משפחת לביא, החליטו רווח ומלסה יחד עם דין בן פורת – לצאת לדרך חדשה והקימו ארגון עצמאי המכונה בימ"ר לכיש 7117.

כבר אין קודים בעולם התחתון: חוגגים את מותו של בני שלמה

No Description

בחודשים האחרונים אף חברו ראשי הארגון לזה של שלום דומרני וכזכור, נעצרו לפני כחודשיים בחשד שתכננו לפגוע בעבריין יוסי דהן בזמן בר המצווה של בנו באולמי דוריה.

סאלם עצמו כאמור הינו חבר בארגון הפשע ולפני מספר שבועות נעצר בחשד לירי בשני אחים בשכונת עתיקות אך שוחרר מחוסר ראיות. במשטרה חושדים שסאלם שכאמור היה מעורב לא אחת באירועים פלילים והאחרון לפני שבועות ספורים – חוסל על רקע נקמה.

אתמול עצרה המשטרה שני אחים אליהם הגיע סאלם דקות לפני שחוסל. כשירד מביתם – נורה כאמור לאור יום ברחוב, מותו נקבע בבית החולים ברזילי. גורם מספר כי מצבו של סאלם היה אנוש וכי כבר כשאותר שרוע על המדרכה – היה ברור שזמנו קצוב ולא ישרוד.

אשקלון חוזרת למעגל החיסולים שעד כה ישנם בימ"ר לכיש את תיקי הרצח של אבי ביטון ואמיר סעדה שטרם פוענחו. כעת מצטרף גם חיסולו של סאלם והחשש מהמשך גל החיסולים ברחוב בעיר.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

האחים שנעצרו בחשד למעורבות ברצח, העזות לבצע ירי לאור יום בשכונת מגורים ותיקי הרצח שטרם פוענחו בימ"ר לכיש | אשקלון עיר פשע - תמונת מצב
דילוג לתוכן