חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חשד לאלימות בגן ילדים 📸

חשד לאלימות בגן ילדים ברמת אשכול, הגננת לאמא: "נפלת על האנשים הלא נכונים" . המשטרה חוקרת📸 מילן מועלם


משיכות, צביטות, גרירות: אלו רק חלק מהחוויות שעבר ילד בן חמש בגן הילדים בו הוא מתחנך ברמת אשכול, לדברי אמו.

הכל התנהל על מי מנוחות לאורך השנה, אלא שאחרי החזרה מסגר הקורונה, האם טוענת שהצוות החינוכי החליט שהילד זקוק לטיפול ושהוא אלים ושובב והתגובה כלפיו הייתה בהתאם.

הילד החל לחזור הביתה עם סימני אלימות על הגוף, שריטות וצביטות. האם חשבה בתחילה שמדובר במשחקים בין ילדים ואז הבחינה בשינוי שעובר על בנה, עד שהוא סיפר לה שאחת הגננות מתנהגת כלפיו באלימות על כך שהוא מכה ילדים אחרים.

האמא פנתה לעירייה ודיווחה על המקרה ואף הוזמנה לפגישה מקצועית שאחריה, הבהירה לה הגננת שהרקע שלה נמצא בבדיקה: "אני אם חד הורית ומגדלת את ילדיי טוב ולא פחות מכל משפחה אחרת. אין לנו בעיה בבית והילדים שלי ילדים מאושרים. מאז שחזרנו מסגר הקורונה הן החליטו שהוא ילד בעייתי.

עד לפני הסגר הוא היה מקסים. החלטתי לפנות לעירייה ומסתבר שאף אחד לא לקח ברצינות ולכן הגשתי תלונה במשטרה. הילד שלי הוא לא שק חבטות של אף אחד ואני לא אנוח עד שזה לא יטופל.

לא מגיע לאף ילד לקבל מכה או צביטה גם אם הוא הילד הכי אלים שיש. אפשר לטפל בכל מקרה, אבל אלימות לא פותרים באלימות. אין הצדקה שירימו יד על הבן שלי".

באחת השיחות המוקלטות האם אומרת:" אפשר להגיד על חלק מהדברים שמדובר באי הבנה אבל צביטה זה גם אי הבנה"?

הגננת ענתה:  "חבל שאת בוחרת בדרך הזאת, רצו לעזור לכם אבל אני עוד חודש לא רואה אותך, זה לא הילד שלי ולא ילדתי אותו אבל חבל שבחרת ללכת בדרך הזאת, נפלת על האנשים הלא נכונים כי בסך הכל רוצים לעזור לך. הילד שלך ניסה להרביץ לילדים, את יודעת שהוא השתנה, הוא צריך עזרה".

כאמור, האם הגישה אתמול תלונה במשטרה וכל הצדדים המעורבים יחקרו.

ממשרד החינוך מחוז דרום נמסר ל'זירה':  "האירוע דווח לכל הגורמים הרלוונטיים והאם זומנה לישיבה בנושא. בד בבד דווחו הטענות לממונה על המשמעת במשרד החינוך. הואיל והוגשה תלונה במשטרה, אנו נמתין לממצאי החקירה".

מהעיירה נמסר: "המקרה מוכר לנו ומטופל על ידי הגורמים הרלוונטיים. נציין כי מפאת צנעת הפרט, לא נוכל להרחיב בתהליכים שנעשו אל מול האם. אם אכן הוגשה תלונה במשטרה, נמתין להמלצותיה בהתאם".

ממשטרת ישראל נמסר:אתמול הוגשה תלונה בגין אלימות של גננת כלפי ילד בן 5 , התלונה הועברה לטיפול חקירת ילדים.מדובר בתחילתו של הליך ולא ניתן למסור פרטים מעבר לזאת בשלב זה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן