חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חריג בשומרון: אישה מאשקלון נורתה בצומת תפוח

תושבת אשקלון רצה לעבר חיילים עם סכין ונורתה באגן, חשד שרצתה להתאבד – מצבה מוגדר בינוני. דובר צה"ל: "ניסתה לדקור חיילים" | מילן מועלם


עיר מוכת אסון: תושבת אשקלון רצה אחה"צ לעבר חיילי צה"ל בצומת תפוח כשהיא אוחזת בסכין. בתחילה נחשד כי מדובר בניסיון פיגוע והאישה נורתה באגן. לאחר שנוטרלה על ידי לוחמינו עלה החשד כי ככל הנראה רצתה להתאבד. מצבה של האישה מוגדר בינוני והיא פונתה להמשך טיפול רפואי על ידי כוחות צה"ל ומד"א באזור.

מהצלה ללא גבולות יו"ש נמסר בתחילה על מחבלת מנוטרלת אך בהודעה נוספת שפורסמה דקות לאחר האירוע נכתב: "צומת תפוח מדובר ביהודיה שרצתה להתאבד נורתה בפלג גוף תחתון".

כוחות צה"ל רבים הוזעקו לזירה שכאמור נחשדה בתחילה כזירת פיגוע. זהות האישה עדיין לא ידועה והיא הועברה להמשך טיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה שם גם תעבור בדיקות נוספות.

דובר צה"ל מסר: "אזרחית ישראלית ניסתה לדקור לוחמי צה"ל בצומת תפוח לפני זמן קצר. בתגובה, הלוחמים ירו לכיוונה כדי להסיר את הסכנה. האזרחית קיבלה טיפול רפואי ראשוני בנקודה על ידי כוחות צה"ל ופונתה להמשך טיפול בבית חולים".

כזכור, לפני כחודשיים דווח על צעירה ישראלית שנורתה למוות בדרום הר חברון. הצעירה התחפשה למחבלת והגיעה למעבר מצודות-יתיר ואז רצה לעבר החיילים במחסום כשהיא מחזיקה נשק, ונוטרלה על ידי הכוחות במקום. תחילה דווח כי מדובר בניסיון פיגוע ובהמשך התברר כי היה מדובר ביהודיה שניסתה להתאבד במקום, בדומה לאירוע היום בו הייתה מעורבת תושבת אשקלון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן