חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוסל בכניסה לעסק: אמיר סעדה הוא הנרצח אמש במגדל

אמיר סעדה שהיה מוכר מאוד בעיר ומקורב להנהלת העיר נרצח בכניסה לבית עסק במגדל. היה מזוהה עם ארגונו של שלום דומרני | מילן מועלם 

הגיע לפתוח את העסק ונורה מטווח קצר: אמיר סעדה הוא הנרצח אמש בירי בכניסה לשווארמה שבבעלותו בשכונת מגדל.

מדובר באדם מוכר מאוד המקורב להנהלת העיר, שהשתייך בין היתר לארגון הפשע של שלום דומרני. עדי ראיה מספרים כי מספר חשודים המתינו לנרצח וכשזיהו אותו מגיע ירו בו מספר פעמים ונמלטו.

"ראינו אותם עומדים ומחכים רעולי פנים. פתאום שמענו יריות והם ברחו מהמקום מיד", סיפר עד ראיה ששהה בבית עסק סמוך. דקות אחרי הירי טרקטורון שרוף אותר בכניסה לבית העלמין וישנו חשד כי מדובר בטרקטורון איתו הגיעו החשודים.

חובש בכיר במד"א יניב טייר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב כשהוא ללא דופק וללא נשימה עם פציעה חודרת בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו."

כוחות המשטרה בהם חוקרי המז"פ, הגיעו לזירה והחלו לאסוף ראיות וממצאים, במקביל לפעולות חקירה ראשוניות וסריקות במטרה להתחקות אחר זהות החשוד.

מפקד מרחב לכיש, נצ"מ רועי ולדמן, קיים מיד אחרי הרצח הערכת מצב, בה ציין את מאבקו המתמשך של המרחב בארגוני הפשיעה והחיכוך המוגבר עם העבריינים שהוביל לסיכולם של עבירות מתחום הפשיעה אלימה. כמו כן, הנחה כי חקירת הרצח תתנהל בימ"ר לכיש, תוך נקיטת כלל האמצעים הנדרשים על מנת להתחקות אחר זהות המעורבים ולהביאם לדין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן