חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חול המועד סוכות באשקלון | לו"ז מלא

לא צריך לצאת מהעיר: כל האירועים והמופעים המתוכננים באשקלון בחג סוכות | מילן מועלם

אירועי חול המועד סוכות יוצאים היום לדרך: עיריית אשקלון מזמינה מבקרים ותושבים להצטרף לחגיגה של מוזיקה ישראלית בחול המועד סוכות כשהאושפיזין הם גדולי הזמרים שכולנו אוהבים לשמוע.

 

המופעים יתקיימו בימים שלישי-רביעי, 11-12.10.2022 החל מהשעה 19:00 בדשא הגדול במרכז אפרידר:

ביום שלישי, 11.10.22 יופיעו: שמעון בוסקילה, הפרויקט של רביבו ואביהו מדינה.
ביום רביעי 12.10.22 יופיעו: ישי לוי, יהורם גאון ורמי קליינשטיין.

בנוסף, תהיה זו חגיגה של תרבות מקומית עם שורה של אומנים מקומיים שיעלו להופיע: גלעד יחיא, ניצן לוי, שי הראל, ציפי משהיד ומור יפרח. 

הכניסה לכל המופעים חופשית וללא תשלום. במקום יוצבו פוד-טראקס. הישיבה הינה על הדשא, התושבים מוזמנים להביא עמם כסאות ו/או מחצלות.

מסע בזמן 

עיריית אשקלון, רשות העתיקות והמועצה לשימור אתרים, מזמינות את הציבור ל"מסע בזמן" – פסטיבל שימור אתרים ארכיאולוגיים והיסטוריים בחול המועד סוכות והשיא: מופעים של רוי בוי ומיכל הקטנה. 

סרקופג,סרקופגים,אשקלון,גן שעשועים,נוף שילוט

במסגרת פסטיבל "מסע בזמן", שיתקיים בתאריכים 11-12.10.22 יהנו המבקרים מחוויה מיוחדת ומרהיבה במגוון אתרים היסטוריים הפזורים ברחבי העיר. כך, למשל, יוכלו המבקרים ליהנות מסדנאות שונות ובהן הכנת פסיפס ויצירת מטבעות עתיקים, פיסול קנקנים, סדנאות בנושא איכות הסביבה ועוד הפתעות רבות. 

כמו כן, יתקיימו בעיר סיורים קולינריים וסיורים היסטוריים, בשעות הבוקר והערב, בעיר העתיקה של אשקלון ובמגדל, בהם יחשפו המבקרים לסיפורים שונים – ובהם סיפור שחרורה של אשקלון ומה השאירו מאחוריהם הבריטים, לסיפור פסל שעוני השמש של תומרקין, לפארק עיר היין החדש-עתיק, לקזינו שפעל באשקלון, לחצר הסרקופגים, לקבר השייח' עוואד, ולרצפת פסיפס מרהיבה שעברה שימור, ועוד. 

40 שנה להתאחדות יהודי מרוקו

עיריית אשקלון והתאחדות יהודי מרקש גאים ומתכבדים להזמין את תושבי אשקלון וישראל לחגיגות 40 שנה להתאחדות יהודי מרקש. 

האירוע יתקיים במעמד ראש העיר, תומר גלאם, סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, שגריר מרוקו בישראל, עבד אלרחים ביוד ו יו״ר התאחדות יהודי מרקש, וקנין קינן דוד. 

החגיגות יערכו בחול המועד סוכות, יום חמישי, 13.10.2022, בפארק אגמים אשקלון ובמסגרתן ייהנו הבאים משפע מטעמים מהמטבח המרוקאי העשיר, חלוקות תעודות יקיר יהודי מרקש ושורה של מופעים מטובי הזמרים האהובים, בהם: מופע שנסונים צרפתיים של האמן הפריזאי מארשל מרין, מופעים של הזמרים אמיל זריהן, אורית עטר, פייסל בנהאדו, גיטרה בארק בליווי אנסמבל אנדלוסי ובניצוחו של יורם אזולאי, מופע של פרחי אשקלון ועוד. 

לאירוע ניתנה ברכת הדרך של ראש העיר תומר גלאם שרואה חשיבות גדולה בקידום ושימור המסורת היהודית על כל גווניה וקהילותיה ובהמשך לפגישות שקיימה סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט עם עבד אלרחים ביוד, שגריר מרוקו בישראל, וקנין קינן דוד יו״ר התאחדות יהודי מרקש וסגנו יעקב. 

לחוברת האירועים המלאה לחצו כאן>>

ומה באשדוד? 

חול המועד באשדוד: כל מה שרציתם לדעת

צילום: אדי ישראל, סיון מטודי, רשות העתיקות. 
הפרוייקט של רביבו - משה נחמוביץ
ישי לוי - ארן חן
שמעון בוסקילה - אביב אברג׳ל
רמי קלינשטין - שלומי פינטו
יהורם גאון - אילן בשור
אביהו מדינה - אליצור ראובני

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

לא צריך לצאת מהעיר: כל האירועים והמופעים המתוכננים באשקלון בחג סוכות | מילן מועלם
דילוג לתוכן